The Homesick - Youth Hunt (2017)

Label: Subroutine

1. Half Aryan (6:14)
  2. The Best Part of Being Young Is Falling in Love with Jesus (4:57)
  3. Near the Water (2:50)
  4. Gucci Gucci (3:25)
  5. St. Boniface (5:33)
  6. War Cries (2:25)
  7. Mattheus (5:26)
  8. Eater of Meat (5:08)
avatar van ArnoldusK
Goed geluisterd naar (o.a.) de helden van DIIV en METZ. Dit festivalseizoen maar eens goed in de gaten houden. Friese frisse jongens

avatar van Barend G
Ge-wel-di-ge plaat. Sowieso het beste wat ik de laatste tijd van, eh, vaderlandsche bodem heb horen komen.

avatar van steve harris
Vanavond optreden in eigen stad Dokkum

avatar van Premonition
Vreemd dat hier niet meer reacties zijn. Eindelijk weer eens een leuke NL-band met een scherp randje. Onlangs in thuisstad Dokkum live gezien en deze jonge gasten kunnen spelen!

avatar van Barend G
Premonition schreef:
Vreemd dat hier niet meer reacties zijn.

NL-bandje dat geen Kensington of Chef'Special heet hè, dan krijg je dat

avatar van ArnoldusK
Dit is live zó scherp en spot-on!! Great stuff

avatar van sj0n88
Jaaaa! Inmiddels heeft deze band ook mijn huiskamer bereikt. En ik probeer in mijn omgeving redelijk wat tamtam te maken, want deze band verdient echt meer aandacht.

Gehele album gun ik nog wat meer tijd, alvorens ik er een beoordeling tegenaan kwak.

avatar van DjFrankie
Vorig jaar op BKS live idd een ontdekking, al eerder ontdekt via de popronde.
Nu eindelijk kunnen draaien op mijn platenspelertje.
Toffe plaat. Korfbal trouwens is een afsplitsing (zelfde bassist en ook erg interessant).