Woods - Love Is Love (2017)

Rock / Folk
Label: Woodsist

1. Love Is Love (5:01)
  2. Bleeding Blue (5:13)
  3. Lost in a Crowd (3:04)
  4. Spring Is in the Air (10:01)
  5. I Hit That Drum (3:52)
  6. Love Is Love (Sun on Time) (4:20)
avatar van VladTheImpaler
Het titelnummer is inmiddels al te horen. Ik kijk erg uit naar dit plaatje. Hun album van vorig jaar was een van mijn favorieten van dat jaar.

avatar van philtuper
Sta vanavond in Doornroosje naar Woods te luisteren. Benieuwd naar het nieuwe werk! Nouveau Vélo als voorprogramma behoort iig al tot mijn favoriete NL bands vh moment. Fijn!

avatar van VladTheImpaler
Tweede single Bleeding Blue is te beluisteren. Klinkt beter dan Love Is Love met een lekkere trompet erin.

avatar van blur8
de FlowerPower is terug met vrolijke tropetten.
2 versies van Love=Love had niet gehoeven. één duidelijke keuze is goed genoeg.
En waarom een EP? behoefte om snel nieuw werk uit te brengen voor de zomerfestivals....

avatar van VladTheImpaler
Volgens mij zit er nog best een groot verschil tussen de twee Love Is Love nummers. En het is gewoon een regulier album van een half uur, ook al had het van mij ook iets langer mogen duren.

avatar van blur8
Ik doel inderdaad op de verschillen tussen de 2 LoveisLove tracks.
die 1ste 'lounge' versie is m.i. beter geproduceerd met fijne breaks.
De (Sun on Time) versie heeft betere percussie en funky gitaar.
De combi van de goede elementen uit de 2 versie had de song veel beter gemaakt.
Nu lijken beide versies iets te missen. maar het blijft lekker en ....BreedingBlue = beter.

avatar van Venceremos
Die lange instrumental had van mij niet gehoeven, laat dat nou maar over aan de grote dubmeisters van weleer. En als je die weglaat hou je een aardig EP'tje voor tussendoor over.

avatar van popstranger
De eerste helft van deze plaat is zeer sterk, de 2 de helft is helaas wat minder. Het eerste nummer dat hernomen wordt voegt niks toe en de lange instrumental is het bewijs van schoenmaker blijf bij je leest...