Westlife - World of Our Own (2001)

Ierland
Label: RCA

1. Queen of My Heart (4:20)
  2. Bop Bop Baby (4:23)
  3. I Cry (4:11)
  4. Uptown Girl * (3:07)
  5. Why Do I Love You? (3:40)
  6. I Wanna Grow Old with You (4:08)
  7. Evergreen (4:04)
  8. World of Your Own (3:32)
  9. To Be Loved (3:20)
  10. Drive (For All Time) (3:28)
  11. If Your Heart's Not in It (4:20)
  12. When You Come Around (3:42)
  13. Don't Say It's Too Late (4:12)
  14. Don't Let Me Go (3:29)
  15. Walk Away (4:00)
  16. Love Crime (3:17)
  17. Imaginary Diva (3:40)
  18. Angel (8:52)
  19. Bad Girls * (3:45)
totale tijdsduur: 1:10:38 (1:17:30)
avatar van Ericos
Ik had gezien dat dit album er nog niet eens tussen stond van Westlife.
Dus uuuhhh... hier issie dan! Met video's en al!!

Prachtig album! mooie herinneringen aan! Beste nummer:Love crime

avatar van robindaniel
Tja, kan er niets anders van maken dan dat ik het gewoon goede muziek vind. Niet altijd even leuk om te luisteren maar als je het een tijd niet hebt geluisterd vind ik het altijd leuk daarna. Heel gek, gaat nooit vervelen op de een of andere manier.

avatar van Hedser
Dit was mijn allereerste album. Nu vind ik het nog steeds heerlijke muziek om op de achtergrond op te hebben. Queen of my heart en Evergreen vind ik de beste nummers.

Ik heb trouwens een andere versie. Mijn versie heeft een andere hoes en nummer 4 en 19 staan er bij mij niet op.