Saint Etienne - Home Counties (2017)

Pop / Dance
Label: Heavenly

1. The Reunion (0:22)
  2. Something New (3:17)
  3. Magpie Eyes (3:34)
  4. Whyteleafe (3:09)
  5. Dive (4:48)
  6. Church Pew Furniture Restorer (1:53)
  7. Take It All In (3:25)
  8. Popmaster (0:28)
  9. Underneath the Apple Tree (2:35)
  10. Out of My Mind (3:57)
  11. After Hebden (3:31)
  12. Breakneck Hill (1:39)
  13. Heather (3:58)
  14. Sports Report (0:12)
  15. Train Drivers in Eyeliner (3:16)
  16. Unopened Fan Mail (3:04)
  17. What Kind of World (3:07)
  18. Sweet Arcadia (7:43)
  19. Angel of Woodhatch (2:14)
avatar van Kronos
Als er een nieuwe van Saint Etienne verschijnt staan mijn oren gespitst. Normaal koop ik nieuwe albums op cd, maar als ik naar deze hoes kijk gaat het moeilijk worden de lp te laten liggen. Slimme marketingtruc.

avatar van E-Clect-Eddy
Heather is wel een leuke single. Zie dat er vandaag weer een nieuwe uit is Breakneck Hill

avatar van dix
dix
Kronos schreef:

Op de CD hoes zitten beduidend minder stickertjes, maar wel één met: '2 LPs on 1 Compact Disc' ... Hilarisch Voor de rest is het weer sophisticated as always. En het schijnt hun laatste te worden.