The Chainsmokers - Memories... Do Not Open (2017)

Dance
Label: Columbia

1. The One (2:57)
  2. Break Up Every Night (3:27)
  3. Bloodstream (3:44)
  4. Don't Say (3:48)

met Emily Warren

5. Something Just Like This (4:07)

met Coldplay

6. My Type (3:37)

met Emily Warren

7. It Won't Kill Ya (3:37)

met Louane

8. Paris (3:41)
  9. Honest (3:28)
  10. Wake Up Alone (3:35)

met Jhené Aiko

11. Young (3:44)
  12. Last Day Alive (3:34)

met Florida Georgia Line

avatar van coldwarkids
Allemaal dezelfde arrangementen. Dezelfde opbouw. Elk nummer weer! In het begin vond ik het echt wat hebben maar nu begint het te simpel en irritant te worden.

avatar van frolunda
1,0
Ik probeer wat aansluiting te krijgen bij de jeugd van tegenwoordig (!) maar met deze wegwerp combinatie van dance en pop gaat dat niet lukken.

avatar van JB7x
Ik vind Paris echt een topnummer om eerlijk te zijn. Maar er zit geen variatie in deze plaat wat best wel ergelijk is voor dit soort muziek.

avatar van NewYorkCityLight
Ik zal deze inderdaad maar niet open maken. Wat een stomme nummers maken zij.

avatar van radio 538
Ik vind het prima klinken, je gaat er automatisch van bewegen zelfs als je op je stoel zit geen toppers, maar klinkt gewoon prima om zo af en toe te luisteren.

avatar van andnino
radio 538 schreef:

Dit is dan ook echt muziek voor radio 538!

avatar van AstroStart
0,5
Ik moet hier dus verplicht naar luisteren op mijn werk. 538. Zelfmoordmuziek van de bovenste plank. Dat Coldplay hier ook aan meewerkt. Het is toch niet te geloven? Ook een pauperband, maar dan nog... Het is een kosmologische zeldzaamheid dat twee van zulke slechte muzikanten samenwerken en het resultaat is de muzikale drol van de eeuw.

avatar van Pinsnider
Willen jullie een beetje lief doen? Zoonlief heeft voor zijn verjaardag een platenspeler gekregen en zijn eerste aanschaf van zijn spaarcentjes wordt.... jawel....
Ik ga hier oprecht enthousiast op reageren als hij voor het eerst zit te genieten. Al gaat het heul veul moeite kosten haha.

1,5
Oef. Deze viel tegen zeg. Leeftijdsgenoten luisteren deze muziek bijna de hele dag, arme mensen er is zoveel meer op deze wereld.

avatar van Juul1998B
1,0
Ik krijg nog steeds nachtmerries van dit album.
Ik had het bij de titel al moeten weten, dont open.