Papa Roach - Crooked Teeth (2017)

Label: Eleven Seven

1. Break the Fall (3:10)
  2. Crooked Teeth (3:03)
  3. My Medication (3:15)
  4. Born for Greatness (3:47)
  5. American Dreams (3:23)
  6. Periscope (3:36)

met Skylar Grey

7. Help (3:34)
  8. Sunrise Trailer Park (3:47)

met Machine Gun Kelly

9. Traumatic (2:48)
  10. None of the Above (3:34)
  11. Ricochet (3:12)
  12. Nothing (3:47)
  13. Bleeding Through (3:23)
  14. Intro [Live at Fillmore Detroit] * (1:12)
  15. Face Everything and Rise [Live] * (3:14)
  16. Getting Away with Murder [Live at Fillmore Detroit] * (4:00)
  17. Between Angels and Insects [Live at Fillmore Detroit] * (4:17)
  18. Where Did the Angels Go? [Live at Fillmore Detroit] * (5:06)
  19. Broken Home [Live at Fillmore Detroit] * (4:13)
  20. Burn [Live at Fillmore Detroit] * (4:03)
  21. Forever [Live at Fillmore Detroit] * (6:08)
  22. Scars [Live at Fillmore Detroit] * (3:40)
  23. Lifeline [Live at Fillmore Detroit] * (4:12)
  24. Infest [Live at Fillmore Detroit] * (4:17)
  25. Kick in the Teeth [Live at Fillmore Detroit] * (4:25)
  26. Broken as Me [Live at Fillmore Detroit] * (3:23)
  27. Still Swingin' [Live at Fillmore Detroit] * (4:44)
  28. …To Be Loved [Live at Fillmore Detroit] * (3:53)
  29. Last Resort [Live at Fillmore Detroit] * (4:44)
avatar van Mr. Sunset
Bijzonder dat hier nog niet op is gereageerd. Belooft echt een bijzonder lekker album te worden. Mogelijk hun beste sinds 2003 "Getting Away With Murder". Komt op dezelfde dag uit als "One More Light" van LP. Ik zou wel weten welk album de voorkeur verdient.

Ik kwam net hier om te vertellen dat ik de nieuwe Linkin Park ga vervangen door deze ga er nu aan beginnen. Crooked Teeth, Born for Greatness, American Dreams & Help kende ik al en zijn wel vet.

avatar van coldwarkids
American Dreams is in ieder geval lekker!

avatar van legian
Deze klinkt toch wel weer erg fijn.

avatar van Mr. Sunset
Ik zei mogelijk beste album sinds "Getting Away With Murder" ik durf nu echter veilig te zeggen dat het ze gelukt is. "Crooked Teeth" is het meest frisse album sinds hierboven genoemde. na 4 albums waarbij rock de boventoon heeft gevoerd wordt hier weer een hele toffe combinatie van rock en rap doorgevoerd.
Helemaal gelukkig met dit album. Was bang dat ze na F.E.A.R (wat een tof album was maar meer een herhaling van The Connection) op die tour door zouden blijven gaan. Maar ze zijn terug en fris. Heerlijk.

avatar van james_cameron
Poppy maar best lekkere en verrassend aktueel klinkende nu-metal. Papa Roach timmert al jaren aan de weg en heeft meerdere trends zien komen en gaan, maar men weet altijd slim mee te gaan met de geest van de tijd, zonder daarbij uitverkoop te houden. Echt stevig of ruig wordt het nergens, maar het songmateriaal is bijzonder pakkend en uitstekend geproduceerd. Een hoogtepunt is de fraaie radiohit in spé Periscope, met een gastrol voor zangeres Skylar Grey.

avatar van legian
Nieuw album is onderweg voor volgend jaar, eerste single is inmiddels te beluisteren. Not The Only One - YouTube Klinkt niet heel bijzonder, maar dat deed Help ook niet voor mij.

legian schreef:

Renegade Music en Who Do You Trust? Gemist dan? Zijn mijn ziens stukken beter

avatar van legian
Die heb ik inderdaad gemist, maar net even opgezocht en die klinken inderdaad wel wat beter.