Gary Numan - Here in the Black (2016)

Alternatieve titel: Live at Hollywood Forever Cemetery

Electronic / Rock
Uitgebracht in eigen beheer

1. I am Dust (4:17)
  2. Metal (4:33)
  3. Everything Comes Down to This (4:43)
  4. The Fall (4:18)
  5. Here in the Black (4:58)
  6. Films (3:28)
  7. The Calling (4:28)
  8. Down in the Park (5:39)
  9. Splinter (5:29)
  10. Dead Sun Rising (4:13)
  11. A Shadow Falls on Me (3:16)
  12. Lost (4:40)
  13. When the Sky Bleeds (4:47)
  14. We're the Unforgiven (5:14)
  15. Love Hurt Bleed (4:49)
  16. A Prayer for the Unborn (6:17)
  17. Cars (3:37)
  18. I Die You Die (3:57)
  19. Are Friends Electric (6:32)
  20. My Last Day (5:57)
avatar van lennon
Mooie release, jammer dat de man zijn eigen beheer muziek zo enorm duur laat zijn.....

avatar van E-Clect-Eddy
Ik heb deze gemist, zag pas gisteren dat ie al langer uit is. Staat in mijn wachtrij om te streamen, ben benieuwd.

Zie ik weer een typo... even door een fiend laten corrigeren

avatar van bikkel2
Jeetje, Gary nog steeds actief.
Is dit een recente registratie?

avatar van E-Clect-Eddy
Van een optreden in 2013 tijdens de Splinter World Tour aldus Gary's online toko, oktober van dat jaar aldus een review op Amazon

avatar van lennon
bikkel2 schreef:
Jeetje, Gary nog steeds actief.
Is dit een recente registratie?

En hoe. Heerlijke industrial maakt de man. Splinter is echt een top plaat.

avatar van bikkel2
Okay. Eddy en lennon thanx voor de info!

avatar van vigil
nu heb ik al het nodige live werk van de man maar deze release ziet er toch wel weer interessant uit

avatar van Lontanovicolo
Deze man brengt praktisch na elk studio-album weer een live album uit, echter ikzelf ben meer fan van zijn studiowerk (concerten zijn zeker goed)

avatar van E-Clect-Eddy
Vandaag voor het eerste beluisterd en dit is één van de betere live albums van de circa 5 of 6 die ik ken van Numan. Persoonlijk vind ik de eerste 3 (Living Ornaments 79, 80 & 81) nog altijd de beste, maar dan komt deze!

De gitaren grommen tegenwoordig veel meer dan voorheen en dat klinkt erg goed. Precies de goede balans gevonden tussen handhaven wat goed was aan de originelen en daar zijn huidige industriële geluid aan toegevoegd. De inbreng en focus wat betreft piano / synths op de oude nummers is beperkt maar het stoort me niet.

De eerste 2 Living Ornaments heb ik grijs gedraaid en enkele live albums die daarna kwamen gehoord en een paar keer beluisterd en dan opzij geschoven. Deze zou weer eens eentje kunnen worden die ik vaker wil luisteren.

avatar van Lontanovicolo
Voor de liefhebbers,