Logic - Everybody (2017)

4. Killing Spree (3:26)

met Ansel Elgort

5. Take It Back (6:40)
  6. America (5:31)

met Black Thought, Chuck D, Big Lenbo en No I.D.

7. Ink Blot (2:36)

met Juicy J

8. Mos Definitely (3:26)
  9. Waiting Room (4:43)
  10. 1-800-273-8255 (4:10)

met Alessia Cara en Khalid

11. Anziety (6:52)

met Lucy Rose

12. Black SpiderMan (5:31)

met Damian Lemar Hudson

13. AfricAryaN (12:08)

met Neil deGrasse Tyson en J. Cole

avatar van andnino
Appels123 schreef:

Geen idee. Daar is niet echt veel info over te vinden.

Wel toch? Kan me herinneren dat hij in een interview heeft gezegd dat een van zijn ouders zwart was (kan me nu even niet meer herinneren of het zijn vader of zijn moeder was).

avatar van Arrie
andnino schreef:

Klopt hoor, hij heeft een zwarte vader.

avatar van Appels123
andnino schreef:

Haha, het was sarcastisch bedoeld vanwege het feit dat Logic dit zo'n beetje elke verse aankaart.

avatar van andnino
Appels123 schreef:

Nevermind dan. Heb je natuurlijk volledig gelijk in. Weerhoudt dit album voor mij zeker van een hogere score. Kan hij niet een instrumentale versie uitbrengen? Daar zou ik me een stuk beter mee vermaken.

avatar van Kos
Kos
Had hier werkelijk nog nooit van gehoord en aan het begin had ik echt zoiets van : wtf!!1 hoe kan dit nu gewaardeerd worden? wat een bagger!

Daarna blijkt dat de beste man wel degelijk goed kan rappen en er zowaar ook een paar heel aardige producties tussen zitten.
Maar helaas ook veel tracks die echt door de ondergrens van wat ik kan hebben heengaan.

Zal het nog een paar keer beluisteren alvorens ik stem.

avatar van ThingMan
Ben helemaal fan van het nummer 1-800-273-8255 met een fantastische clip erbij. Ik vind hem op andere nummer erg fris klinken. Hij heeft wel iets weg soms van Kendrick Lamar qua stem geluid. Ga zeker zijn albums verder checken. Er zitten ook wat Macklemore trekken in met zijn positieve gedachten en het rappen over verschillende rassen.