Shabazz Palaces - Quazarz: Born on a Gangster Star (2017)

Label: Sub Pop

5. Eel Dreams (2:45)

met Loud Eyes Lou

6. Parallax (2:30)

met The Palaceer Lazaro

7. Fine Ass Hairdresser (3:04)
  8. The Neurochem Mixalogue (4:16)
  9. That's How City Life Goes (2:32)
  10. Moon Whip Quäz (5:14)

met Darrius

11. Federalist Papers (2:25)
avatar van FlyLo
Shine a light maakt me nog niet super enthousiast. Toch benieuwd

avatar van Dreten Bukgat
shine a light maakt me toch wel redelijk enthousiast. benieuwd!

avatar van lowieke
Shine a light maakt me super enthousiast. Sowieso was ik wel toe aan een nieuwe Shabazz :):):)

avatar van Dreten Bukgat
lowieke schreef:

twee nieuwe shabazz'en btw... er komen twee volwaardige albums uit op dezelfde dag!

Quazarz: Born on a Gangster Star | Shabazz Palaces - shabazzpalaces.bandcamp.com
Quazarz vs. The Jealous Machines | Shabazz Palaces - shabazzpalaces.bandcamp.com

Shabazz Palaces Are Now Dropping Two Albums In One Day | The FADER - thefader.com

avatar van sj0n88
Mooie opbouw in enthousiasme van mede-users. Van nog niet super enthousiast, via wel redelijk enthousiast naar super enthousiast. Eigenzinnige plaat, maar ik weet nog niet helemaal zeker hoe enthousiast ik precies ben.

avatar van Kos
Kos
IK vind er maar weinig aan.

avatar van paddy pipedown
Digable Planets hebben mijn jonge volwassenheid van zonneschijn voorzien.
Dat maakt me wellicht ontvankelijk voor deze plaat.
Shine a Light is alvast geweldig.
De rest kan daar jammer genoeg net niet aan tippen.
Als geheel is het wel een fijne alt. hiphopplaat, die niet te freaky wordt
en de funk en spacy elektronica de aandacht erbij houden.