Ritchie Blackmore's Rainbow - Live in Birmingham 2016 (2017)

Label: Eagle

1. Over the Rainbow / Highway Star (7:15)
  2. Spotlight Kid (5:43)
  3. Mistreated (9:27)
  4. Since You Been Gone (2:49)
  5. Man on the Silver Mountain (4:05)
  6. Soldier of Fortune (4:08)
  7. Medley: Difficult to Cure (Beethoven’s Ninth) / Drum Solo / Bass Solo // Band Jam / Keyboard Solo (Inc Toccata & Fugue in Dm) / Difficult to Cure (Beethoven's Ninth) (14:31)
  8. Catch the Rainbow (8:13)
  9. Perfect Strangers (5:39)
  10. Long Live Rock ‘N’ Roll (7:28)
  11. Child in Time (10:29)
  12. Stargazer (10:10)
  13. Medley: Black Night / Woman from Tokyo / Black Night (8:18)
  14. Burn (7:01)
  15. Smoke on the Water (5:30)
avatar van Bluebird
Was te verwachten. De dvd laat ik liever passeren maar de soundtrack laat genoeg aan de verbeelding over. En nu op naar het nieuwe album. Voordat het te laat is.

avatar van liefkleinhertje
Na de nogal flauwe registraties uit Duitsland nu nog even hetzelfde maar dan uit Birmingham met als enigste verschil dat Greensleeves niet gespeelt word maar Soldier Of Fortune (Blackmore's Night maar dan met een mannetjes zanger) en Burn (een nummer dat door flitsend gitaarspel word gedragen maar dat is hier ver tezoeken) wel
Bij Blackmore's Night heb ik na Moonlight Shadow al het licht uitgedaan (zelfs als Miss Montreal dat nummer doet word het al beter aangekondigd) maar dit moet ook niet al te lang doorgaan