The Dead Daisies - Live & Louder (2017)

Australiƫ / Verenigde Staten
Label: Spitfire

1. Long Way to Go (4:46)
  2. Mexico (5:14)
  3. Make Some Noise (2:59)
  4. Song and a Prayer (3:38)
  5. Fortunate Son (4:01)
  6. We All Fall Down (3:43)
  7. Lock'N'Load (5:11)
  8. Something I Said (5:18)
  9. Last Time I Saw the Sun (5:13)
  10. Join Together (6:30)
  11. With You and I (5:05)
  12. Band Intros (5:04)
  13. Mainline (4:53)
  14. Helter Skelter (6:56)
  15. American Band (3:26)
  16. Midnight Moses (5:30)
avatar van KingMetal
Dead daisies, niet speciaal, veel van hetzelfde. Lekker plaatje als achtergrond muziek in hard rock cafe.

Goede band, maar ik vind ze (net als dit album) niet heel bijzonder.

avatar van KingMetal
Heb ze live gezien, mening bijgesteld.

Fantastische band.

jakkepoes
Er staat op youtube een concert van Rockpalast in Keulen mei 2018.
De energie spat er vanaf.
inderdaad een feest om naar te luisteren.

Dead Daisies live | Rockpalast | 2018 | Cologne - YouTube

avatar van jailhouserocker1
Live nog beter dan in de studio. Dit rockt zo gigantisch geweldig, niks nieuws onder de zon, maar oh zo lekker. Een band vol toppers, een echte live band. Ze hebben er zo veel plezier in, zoals ze laten horen op dit album en ze lieten zien in Tilburg. Helaas hebben inmiddels zowel de zanger als de bassist de band verlaten. Hiervoor is Glenn Hughes in de plaats gekomen. Dit zal in de studio mss goed uitpakken, maar live zal het een behoorlijke aderlating zijn, omdat zowel Mendozza als zeker Corabi top performers zijn. Maar dat is het kenmerk van deze band, constante bezettingswisselingen. Alleen één ding is altijd gegarandeerd en dat is de kwaliteit, want het zijn altijd alleen maar ervaren topmuzikanten die in de band zitten. Dit maakt het een unieke band, allemaal toppers die al het nodige meegemaakt hebben en het gewoon geweldig vinden om met elkaar plezier te hebben.