The Clientele - Music for the Age of Miracles (2017)

Label: Merge

1. The Neighbour (5:09)
  2. Lyra in April (1:31)
  3. Lunar Days (4:13)
  4. Falling Asleep (6:33)
  5. Everything You See Tonight Is Different from Itself (6:39)
  6. Lyra in October (0:41)
  7. Everyone You Meet (4:18)
  8. The Circus (3:57)
  9. Constellations Echo Lanes (3:43)
  10. The Museum of Fog (4:11)
  11. North Circular Days (1:48)
  12. The Age of Miracles (4:51)
avatar van blur8
Na 7 jaar radiostilte een nieuwe Clientele. Lunar Days en Everyone You Meet zijn al te beluisteren.
Ben helaas niet onder de indruk. Heel veilig, geen spoor van vernieuwing. Meer herhaling met vage herinnering aan een mooi verleden.

avatar van Chameleon Day
Lunar Days komt nu langs op mijn Durutti Column album radio op spotify. En het bevalt goed. Kende deze band niet. Ik begrijp dat het oudere werk er echt toe doet...

avatar van E-Clect-Eddy
De release-lawine gaat maar door...

Vanaf vandaag tijdelijk te beluisteren, vóór de officiële release op vrijdag, via een stream van NPR first listen

Ik weet niet of het ligt aan het feit dat ik vorige week veel naar The Moody Blues geluisterd heb, maar dit album ademt wel een beetje die sfeer uit van de oude albums (maar niet hun eerste).

avatar van Lura
E-Clect-Eddy schreef:

Het klinkt voor mij in ieder geval erg retro. Het album wil me nog steeds niet helemaal beklijven, maar misschien komt dat nog.

avatar van brt
brt
Prima indiepop-plaat dit hoor. Doet me erg denken aan 'onze' Johan. Goede liedjes!