Bomba Estéreo - Amanecer Remixed (2016)

1 stem

Colombia
Pop / Electronic
Label: Sony

1. Amanecer [Omulu Remix] (3:57)
  2. Caderas [Montro Remix] (2:44)
  3. Somos Dos [Motiff Remix] (3:35)
  4. Soy Yo [Happy Colors Miee Remix] (2:52)
  5. Fiesta [Remix] (3:16)
  6. Voy [De la Playa Version] [Simón Mejía Remix] (4:21)
  7. Algo Está Cambiando [Skip&Die Remix] (4:25)
  8. Mar (Lo Que Siento) [Jamie Prado Remix] (4:00)
  9. To My Love [Tainy Remix] (4:11)
  10. Sólo Tú [Toy Selectah Remix] (4:16)
  11. Raíz [Nicola Cruz Remix] (3:43)
  12. Corazón (3:09)
avatar van E-Clect-Eddy
In 2015 kwam het vrolijk dansbare originele album uit Amanecer (2015) en anderhalf jaar later volgde deze even zo fijne album met remixes uit.

En daarop ook een remix van onze eigen Skip&Die maar ook wat andere bekende namen uit de Latin scene zoals Toy Selectah.En ook Will Smith (The Fresh Prince) is hierop te horen op de remix van Fiesta in het Spaans rappend.

De originelen waren al heel fijn om naar te luisteren, goed voor zomerse dagen, maar deze remixen doen daar niet voor onder en een enkel nummer wordt er zelfs ook nog beter van.

Plus een nieuw nummer, afsluiter Corazón