Duncan Browne - Planet Earth (2017)

Alternatieve titel: The Transatlantic / Logo Years 1976-1979

9. Jade
  10. Criminal World [Single Edit]
  11. The Wild Places
  12. Roman Vecu
  13. Camino Real (Pts. 1, 2 and 3)
  14. Samurai
  21. Streets of Fire
  22. Nina Morena
  23. Things to Come
  24. (Restless) Child of Change
  25. Cancion de Cuna Street Echoes (For M.)
  26. China Girl
  27. The Toys
  28. The Wild Places [Single Edit]
  29. Camino Real (Pts. 2 and 3) [Single Edit]
  30. Streets of Fire [Single Edit]
avatar van Jan Wessels
Mooie "verzamelaar" van Duncan Browne waarop twee van zijn solo albums (Wild Places (1978) en Streets of Fire (1979)) en het album Metro (1976) van de gelijknamige band waarin Browne samenwerkte met Peter Godwin en Sean Lyons.
De drie genoemde albums staan er in hun totaliteit op (met de tracks in exact dezelfde volgorde als op de reguliere drie albums) aangevuld met extra tracks (vier single edits en twee extra tracks: China Girl en The Toys. Daarbij komt ook nog een klein boekje met origineel artwork en een historische achtergrond door David Wells.
Via Amazon UK voor onder de 10 Pond te krijgen wat een koopje is voor de drie complete albums. Liefhebbers van het werk van Duncan Browne en Metro adviseer ik om niet te lang te wachten want dit soort uitgaves tenderen er naar om snel uitverkocht te zijn (waarna de prijzen soms tot bizarre hoogtes stijgen). 4,5*

avatar van E-Clect-Eddy
Helaas niet op Spotify... bijna geen enkel album van Duncan en ook al niet zijn grootste hit.

avatar van nlkink
Songs Of Love And War uit 1995 ontbreekt nog op MM. Posthuum voltooid door muzikale vrienden.