Tokio Hotel - Zimmer 483 (2007)

Duitsland
Label: Universal

1. Übers Ende der Welt (3:33)
  2. Totgeliebt (3:42)
  3. Spring Nicht (4:09)
  4. Heilig (4:03)
  5. Wo Sind Eure Hände (3:37)
  6. Stich Ins Glück (4:04)
  7. Ich Brech Aus (3:24)
  8. Reden (3:13)
  9. Nach Dir Kommt Nichts (3:14)
  10. Wir Sterben Niemals Aus (2:59)
  11. Vergessene Kinder (4:34)
  12. An Deiner Seite (Ich Bin Da) (4:22)
avatar van RockQueenx
Uber mooi(L)

echt een super album!

die teksten ook,

Super!

xx

Bobiej
TokioHotelSCREAM schreef:

Ze zingen niet eens Nederlands.

Dit is een Duits Album dus gelijk hebben ze daar zet je geen engels nummer tussen.

Als je goed leest zie je dat ik nergens beweer dat ze nederlands zingen, en dat mijn post toch vooral een grapje is...

JustaRascal
Die meid kan echt niet zingen.

avatar van AGE-411
van elst schreef:
lijkt me behoorlijk fout, die 5 tokyo hotel fans die zich alledrie op dezelfde dag registreerden en alledrie de tokyo hotel-albums een 5 gaven...

moderatie?

tjah, tis een echte plaag hé

avatar van Delugny
Ook hier zijn er weer mensen die alleen maar naar het uiterlijk kijken. En niet eens de tijd nemen om het goed te luisteren en maar gewoon een slecht cijfer geven, misschien omdat ze 1 nummertje hebben gehoord en de stijl niet uit kunnen staan Ik geef ze gewoon een 5 want ik vind het een mooi album!

beaster1256
deze muziek gaat me waarschijnlijk mijn petje weer te boven gaan maar ik hou er niet van, vind het allesbehalve muziek, maar ja wie ben ik

beaster1256 schreef:

Gewoon Beaster, een man die deze puberale puistjes-kinderKrautrock niet nodig heeft, ik kan er in komen

avatar van LucM
De puberrock van Tokio Hotel doet mij ook zo goed als niets, hoewel ik slechter heb gehoord.

LucM schreef:

Ja Luc, zijnde? (namen, namen!!! )

avatar van LucM
Wat dacht je dan van Milk Inc., Crazy Frog, Scooter en 50 Cent? En rockbands als Kane en Nickelback?

Van Tokio Hotel kan ik de hit "Monsoon" (staat op "Scream) nog enigszins appreciëren, de rest wat ik gehoord heb vind ik vervelend, er zit weinig tot niets in de muziek van Tokio Hotel. Maar deze overgehypte band heeft enorm veel jonge fans (voor hoelang nog?).

LucM schreef:

Okay, you've got your point! Inderdaad allemaal vreselijke zooi, wat je daar opsomt, er is nu eenmaal véél kaf en weinig koren, dat is altijd al zo geweest, denk ik.

avatar van LucM
Overigens vind ik Tokio Hotel in het Engels nog een stuk slechter klinken dan hier al het geval is (hier zingen ze nog in hun moedertaal).

geweldige CD!!!!
helemaal te GEK!
Mooie nummers alles er op en eraan!
5 sterren!
Groetjes,,
Melissa

avatar van Veraa
Delugny schreef:

Helemaal met je eens.

Ik ben gevallen voor de MUZIEK van Tokio Hotel.
Hun stijl intereseerde me niet. Na mate ik meer muziek begon te luisteren ging ik pas hun stijl leuk vinden omdat bij ze pastte. Conclusie het ging me in eerste instantie alleen om de muziek, want die is goed.
Wederom dus een 5!

Heemskerktollie
Bijna iedereen die hier heeft gestemd met een *5 heeft niet meer dan 5 stemmen uitgebracht. Lekker waardevolle personen voor MuME :S

avatar van Halloween
HeartxBeatsx3 schreef:
Dit album is echt zaliigg!
Ik vind het een van hun beste; en luister er dus ook vaak naar..
Veel mensen zagenove Bills styl.. Waarom?
Achja.. 5* Voor Tokio Hotel!! ^^
x. THLOVERTJE Xx

Fatsoenlijk ABN is er bij MuMe ook niet meer bij zo te lezen, MuMe word toch niet overspoeld door al die 12 tot 16 jarige kindertjes die deze geweldige site gaan veranderen in een of andere tienerfora, waar ze gaan posten hoe geil ze hun idool wel niet vinden, en dat die lekkere boy van die band echt de sex is.

God sta ons bij, moge dit niet gebeuren!

Pritje
Bhoe!!

avatar van vork666
1,5
De twee meest gegeven stemmen zijn 0.5* en 5.0*
prachtige discussie ook

avatar van vork666
1,5
In een gekke bui heb ik dus besloten om dit hele album te overwinnen. Ik ben wel gewend aan wat teringherrie (black metal en andere gekke muziekgenres) dus dit kon ik ook wel aan.
Het kapsel van de zanger(es) en de voorkant van hun beide albums hadden me voorbereid op een ongeinspireerde hoop bagger, maar ik moet zeggen dat het me alleszins mee is gevallen. Behalve de vocals is dit album toch weer niet zo dieptriest dat ik er 0.5* voor ga geven, ook al was het hoogtepunt nummer 7, dat door een slechte pindakazing bestond uit het 3 minuten lang herhalen van het refrein in 64 kbps kwaliteit, iets waar mijn dadaistische brein erg blij mee was
Omdat ik nummer 1 zelfs redelijk lekker vond, en de rest weliswaar verschrikkelijk, maar toch weer niet zo heel erg, krijgt dit album van mij een weloverwogen 1.5*

avatar van R2DeepThroat
Nah, aangezien ik benieuwd was heb ik me toch ééns aan de befaamde tokio hotel gewaagd, en ik vond het best nog meevallen.
Hey, het kan altijd erger

Hunter
Vroeger grijs gedraaid, Ik schaam me er niet voor dat ik vroeger als jongen zijne Tokio Hotel heel geweldig vond, Nu vind ik er werkelijk niks meer aan maar ben ze toch dankbaar want dankzij hun en mede dankzij Bill's exentrieke uiterlijk ben ik me gaan interesseren in Rockmuziek en zo ben ik veel betere en grotere namen tegen gekomen in de muziekwereld, ik luister nu gevarieerd naar Pop, Rock Metal en Punk in (bijna) al hun subgenres als hard/black/death etc.
Ik vind dit album een beetje saai als ik hem nu luister al moet ik zeggen dat de opener nog steeds niet slecht is.

*2 voor jeugdsentiment. Meer niet en niet minder.

avatar van Kelzo
Erg jammer dat mensen dit óf beschouwen als iets goddelijks, óf het niet eens een kans geven. Ik vind 'zimmer 483' persoonlijk een prima album, al is het natuurlijk vooral gericht op de jeugd (en dan met name tienermeisjes.) Het album bevat best een aantal goede nummers (Voorbeeld: Heilig) en gaan ook voornamelijk over de problemen en emotionele zaken waar jongeren mee te maken hebben. Geen gewéldig album, maar ook absoluut niet slecht.

4 sterren.

Het beste album dat ze hebben gemaakt.
Jammer dat ze een andere tour opgegaan zijn.

avatar van Gloeilamp
Tokio Hotel, een band waar ik op mijn 10e fan van was, de Duitse albums vond ik het beste en de favoriet was deze Zimmer 483.

Ik weet niet meer precies wat ik hier nou zo goed aan vond. De nummers liggen in ieder geval lekker in het gehoor met als favorieten An Deiner Seite en Vergessene Kinder. Nu ben ik wel redelijk klaar mee, soms draai ik het nog eens om herinneringen op te halen.

De reacties van sommigen hier kan ik ook niet echt serieus nemen, zonder enige uitleg word er een halve ster aangeplakt. Dat stelt me teleur.

Berichten verplaatst naar Tokio Hotel

Hunter
*4 omdat An Deiner Seite me nog steeds fantastische kinderlijke herinneringen brengt. Oude jeugdliefde deze band.