Ronnie Montrose - 10x10 (2017)

Label: Rhino

met Davey Pattison en Marc Bonilla

10. I'm Not Lying

met Gregg Rolie, Tom Gimbel en Lawrence Gowan

avatar van Sir Spamalot
En hier staat de uitleg dat tevens mijn bijzondere interesse in dit postume album verklaart:

Sammy Hagar, Glenn Hughes, Dave Meniketti, Phil Collen Featured On Ronnie Montrose's '10x10' Album - Blabbermouth.net

avatar van Sir Spamalot
Deze stond op mijn playlist deze morgen en het vervult mijn verwachtingen: een heerlijk ambachtelijk opgezet album met voldoende ruimte voor iedereen. Ronnie Montrose is al een vijftal jaren niet meer onder ons, maar dit postuum album is een meer dan waardig eerbetoon. Luistertip.

avatar van gigage
Het lijkt op een tribute album maar Ronnie Montrose heeft nog op het album gespeeld. 10 Nieuwe songs dus die worden ingezongen door 10 verschillende zangers. Ik weet wel wie mijn favoriet is , u ook? Leuk album.