Gregory Porter - Nat King Cole & Me (2017)

Jazz
Label: Blue Note

1. Mona Lisa (4:18)
  2. Smile (4:17)
  3. Nature Boy (3:44)
  4. L-O-V-E (2:08)
  5. Quizas, Quizas, Quizas (4:29)
  6. Miss Otis Regrets (4:31)
  7. Pick Yourself Up (3:11)
  8. When Love Was King (7:45)
  9. The Lonely One (4:33)
  10. Ballerina (2:49)
  11. I Wonder Who My Daddy Is (3:47)
  12. But Beautiful (4:31)
  13. Sweet Lorraine * (3:35)
  14. For All We Know * (5:31)
  15. The Christmas Song * (3:44)
avatar van thelion
Zeer interessant.........

avatar van uppie
wat een geweldige plaat. erg gedurfd van porter om dit project aan te pakken

avatar van Reijersen
Gregory Porter is gewoon een topzamger met een prachtige, warme stem die zich heel goed leent voor dit soort covers. Hij blijft altijd dicht bij het origineel. Sterke nummers zijn het allemaal toch al dus daar hoef je verder maar weinig aan te doen. Porter kan deze songs met gemak dragen en doet dan ook met verve. Een respectvolle ode aan zijn grote held: Nat King Cole

avatar van bas2204
Gregory Porter zet hier gewoon weer een prachtig album neer, waarmee hij niet alleen zelf een goede beurt maakt, maar ook een mooi eerbetoon neerzet aan Nat King Cole