Marcelo Zarvos & Bruce Fowler - The Good Shepherd (2007)

Score
Label: Varèse Sarabande

1. Edward (2:37)
  2. Bay of Pigs (2:47)
  3. Edward's Secret (2:32)
  4. The Whiffenpoof Song (Baa! Baa! Baa!) (1:38)

met George S. Pomeroy, Meade Minnigerode en Tod B. Galloway

5. Fredericks' Lure (1:24)
  6. First Test (2:41)
  7. Blue Skies (2:31)

met Irving Berlin

8. Edward & Laura (2:03)
  9. Embraceable You (3:41)

met George Gershwin

10. Tribeca Bounce (2:03)
  11. Clover (2:30)
  12. No Rain a Fallin' (2:12)
  13. CIA (2:15)
  14. Spy Lesson (2:51)
  15. Day of the Locusts (4:39)
  16. Christmas Eve (2:49)
  17. Spy Trade (2:31)
  18. Welcome Gift (1:32)
  19. So in Love (1:43)

met Harry Garfield

20. Edward & Laura Part 2 (2:15)
  21. There Is Nothin' Like a Dame (0:42)

met Richard Rodgers & Oscar Hammerstein II

22. The Interrogation (2:28)
  23. The Violin (1:23)
  24. Come Rain Or Come Shine (3:30)

met Ann Hampton Callaway

25. Miriam (4:16)
  26. Ofrenda de Amor (2:22)

met St. Louis African Chorus

27. Silouans Song (5:30)

met Arvo Pärt

28. H.M.S. Pinafore: Act 1: Hail! Men O'War's Men ... I'm Called Little Buttercup [Edit] (1:43)

met Gilbert & Sullivan

avatar van thomzi50
Vond de muziek bij de film eigenlijk best aangenaam. Hoe kan ik hier aan komen?

avatar van thomzi50
Deze soundtrack mag wel wat meer aandacht. Het is wat te lang, een nummer als het gezongen The Whiffenpoof Song (Baa! Baa! Baa!) kan ik helemaal niks mee, maar de gecomponeerde stukken zijn bij vlagen bijzonder fraai. Getuige de eerste paar nummers van dit album. Sfeervolle, door strijkers gedragen muziek met melancholische pianostukken erdoorheen. Muziek viel me in positieve zin al op tijdens de film en is ook als soundtrack de moeite waard. Mag zoals ik al begon wat meer aandacht, prima soundtrack, jammer dat het geheel niet wat korter was en de nummers die niet in het totaalplaatje passen er niet uit waren gehaald. Dan was het echt goed geweest, nu is het gewoon een prima plaat.

avatar van thomzi50
Is deze ook ergens afgeprijsd aan te schaffen (dus voor iets minder dan 20 euro)? Zie 'm namelijk helemaal nooit in een winkel.

avatar van thomzi50
Waarom krijgt deze zo schrikbarend laag? Mooie, ingetogen soundtrack.