Melba Moore - The Other Side of the Rainbow (1982)

Soul / Dance
Label: Capitol

1. Love's Comin' at Ya (5:43)
  2. Underlove (5:17)
  3. Mind Up Tonight (5:33)
  4. Knack for Me (4:47)
  5. How's Love Been Treating You (4:58)
  6. Don't Go Away (4:15)
  7. I Can't Help Myself (4:46)
  8. The Other Side of the Rainbow (5:52)
avatar van TerryA
nog geen berichten bij deze?

een vergeten classic van begin jaren 80 met een zangeress met een geweldig stem!

Inderdaad,lekkere funk van the early eighties met als topper Mind Up Tonight.
In vergelijking met bv.de aalgladde muziek van Witney Houston is deze produktie top,maar ik zal wel één van de enigste zijn die dat vind...

avatar van Minneapolis
80's man schreef:
Inderdaad,lekkere funk van the early eighties met als topper Mind Up Tonight.

Was producer Kashif niet bij beiden betrokken? Op Whitney's Thinking About You zingt hij ook mee. Lekker nummer, maar ik begrijp geloof ik wel wat je bedoelt.

TerryA schreef:
nog geen berichten bij deze?

Net als bij "What a woman needs" wil ik aandacht vragen voor de bas. Knack for me bijvoorbeeld.