Rick Wakeman - The Cost of Living (1983)

Label: Charisma

1. Twij (1:19)
  2. Pandamonia (3:56)
  3. Gone But Not Forgotten (3:40)
  4. One for the Road (4:38)
  5. Bedtime Stories (4:22)
  6. Happening Man (3:31)
  7. Shakespeare Run (3:23)
  8. Monkey Nuts (3:22)
  9. Elegy - Written in a Country Churchyard (8:24)
avatar van Queebus
Ergens in 1985 hoorde ik Elegy op de radio bij Wim van Putten 's LP-Show. Fantastisch vond ik het. Een muzikale vertelling met schitterende toetsenwerk van Rick Wakeman. De lp scoren was nog een hele klus want op welk album stond dit nummer. Gelukkig bood de klantenservice van de Tros hulp toen ik de playlist van die donderdagavond opvroeg en hup, naar de platenboer die -uiteraard- deze moest bestellen. Kom daar tegenwoordig maar eens om.

De rest van dit album is lang niet zo goed (wel okee) maar het luistergenot van Elegy en de reis om dit album te bemachtigen maken het tot een waardevolle herinnering.