Yevgueni - Tijd Is Alles (2017)

Belgiƫ
Label: Sardonis

1. Adem (3:41)
  2. Tijd Is Alles (3:51)
  3. Morgen Ziet Er Goed Uit (3:10)
  4. Hou het Vast (3:42)
  5. Nooit Naar Nergens (4:31)
  6. Opinie (4:05)
  7. Waar Jij Niet Bent (3:27)
  8. Het Huis Waar Wij Woonden (3:57)
  9. Wie Zal Ons Leiden? (3:13)
  10. Wat Nu Belangrijk Is (3:20)
avatar van Frenz
Kreeg Nooit Naar Nergens getipt van een fietsmaatje, fijn muziekje, tikkie melancholisch, tekstueel te verdragen (itt andere nederlandstalige bands). Niks mis mee van onze zuiderburen

avatar van ZERO
Ik vind dit album toch een heel stuk minder dan de 3 voorgangers die ik reeds kende (Kannibaal, Aan de arbeid en Welkenraedt). Tekstueel is het mijns inziens een stap achteruit en ik mis ook de variatie en dus vooral de up-tempo nummers die er op vorige albums wel in zaten.

Het klinkt allemaal wat zweveriger en de stem klinkt wat ver weg ofzo. Misschien is het voornamelijk de productie die me tegensteekt?

Favorieten heb ik niet echt. Adem, Tijd is alles en Het huis waar wij woonden vallen dan wel weer op in negatieve zin.

Misschien dat vroeg of laat de frank wel eens valt, maar voorlopig blijf ik steken op een héél krappe 3*.