Marmozets - Knowing What You Know Now (2018)

Label: Roadrunner

1. Play (3:24)
  2. Habits (3:40)
  3. Meant to Be (3:21)
  4. Major System Error (3:25)
  5. Insomnia (4:33)
  6. Lost in Translation (3:39)
  7. Start Again (3:23)
  8. Like a Battery (3:29)
  9. New Religion (3:09)
  10. Me & You (4:43)
  11. Suffocation (3:50)
  12. Run with the Rhythm (3:56)
avatar van Don Cappuccino
Leuke knipoog naar Fugazi in het artwork in ieder geval.

De vorige plaat klonk als een kruising tussen Paramore en The Dillinger Escape Plan.

avatar van coldwarkids
Major System Error. Lekker!!

avatar van Grecio
Wat een lekker album. "Play", "Habits" en "Major System Error" waren natuurlijk al bekend. Maar "Meant To Be", "Like a Battery" en "New Religion" knallen er ook heerlijk uit. Deze staat nog wel een tijdje op repeat!

Uitzinnig publiek bij een fantastisch optreden op Pinkpop, wat een energie geeft deze band af en wat ben ik blij dat ik het heb mogen meemaken... Becca heeft in ieder geval alles gegeven... Habits was op de plaat al erg goed, maar live nog veel beter !!!

avatar van Fluvver
Sow, wat een kracht en energie komt er uit deze band. Deze plaat blijft nog wel even in de repeat!