Grecio
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 15 januari 2016
Laatste bezoek: afgelopen vrijdag om 17:28 uur
Aantal stemmen: 853
Gemiddelde: 3,35
Standaardafwijking: 0,89
Aantal berichten: 480
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 7
Top 10 albums
- 2. Muse - Origin of Symmetry (2001)
- 3. My Chemical Romance - The Black Parade (2006)
- 4. Frank Turner - Love Ire & Song (2008)
- 5. Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures (2007)
- 7. The Black Keys - El Camino (2011)
- 9. The Strokes - Room on Fire (2003)
- 10. The National - Boxer (2007)
Top 10 artiesten
- 1. Muse
- 2. Arctic Monkeys
- 3. Frank Turner
- 4. The Beatles
- 5. Maxïmo Park
- 6. Coheed and Cambria
- 7. Incubus
- 8. Keane
- 9. Acda en de Munnik
- 10. The Strokes
Recente stemmen
- 4,0The Blinders - Beholder (2024) geplaatst: afgelopen woensdag om 15:50 uur
- 2,0Kaiser Chiefs - Kaiser Chiefs' Easy Eighth Album (2024) geplaatst: afgelopen woensdag om 15:13 uur
- 3,0Declan McKenna - What Happened to the Beach? (2024) geplaatst: afgelopen woensdag om 14:14 uur, stem was: 3,5
- 3,5Zimmerman - Love Songs (2024) geplaatst: 7 maart, 08:34 uur, stem was: 4,0
- 2,5The Snuts - Millennials (2024) geplaatst: 5 maart, 20:09 uur
- 3,0Red Rum Club - Western Approaches (2024) geplaatst: 28 februari, 15:38 uur, stem was: 3,5
- 4,0Dead Poet Society - Fission (2024) geplaatst: 19 februari, 15:54 uur, stem was: 4,5
- 4,5Dead Poet Society - -!- (2021) geplaatst: 19 februari, 15:04 uur, stem was: 4,0
- 3,0Alkaline Trio - Blood, Hair, and Eyeballs (2024) geplaatst: 19 februari, 12:38 uur, stem was: 3,5
- 3,0Douwe Bob - Where Did All the Cool Kids Go?! (2024) geplaatst: 14 februari, 15:23 uur