Statik Selektah - 8 (2017)

Label: Showoff

1. Harley's Blues (The World Could Save) (1:37)

met Harley Harl en Francesca

2. Man of the Hour (3:04)

met 2 Chainz en Wiz Khalifa

3. Put Jewels on It (2:34)

met Run the Jewels

4. Watching Myself (2:40)

met Action Bronson

5. Get Down (2:40)

met Wale en Phil Ade

6. Ain't a Damn Thing Change (3:12)

met G-Eazy, Joey Bada$$ en Enisa

7. But You Don't Hear Me Tho (3:59)

met The Lox en Mtume

8. No. 8 (3:42)

met Westside Gunn, Conway en Termanology

9. What Can We Do, Pt. 1 & 2 (6:37)

met Anoyd, Crimeapple, Avenue, Nick Grant, Millyz en Chris Rivers

10. Don't Run (4:32)

met Joyner Lucas

11. Go Gettas (3:47)

met Wais P, Sean Price en Tek

12. Slept to Death (3:09)

met Curren$y en Cousin Stizz

13. Everything (Show Me Love) (3:03)

met PnB Rock en Lil' Fame

14. Nobody Move (3:31)

met Raekwon en Royce Da 5'9"

15. Shakem Up (Cypress Hill X House of Pain) (2:26)

met B-Real en Everlast

16. Pull the Curtain Back (1:47)

met No Malice

17. Disrespekt (2:17)

met Prodigy

18. All Said & Done [JFK's 8 Ball Outro] (6:00)

met Plays en Juelz Santana

avatar van Silky & Smooth
Ik ben geen groot fan van zijn beats, maar Statik weet altijd wel leuke artiesten op zijn albums te krijgen. Soms zit er een leuke verrassing tussen, zoals Don't Run.

avatar van ThingMan
Als ik dit soort DJ's, producer-achtige types altijd zie heb ik echt zo'n anti luister effect. DJ Khaled, DJ Kay Slay en Statik Selektah komen allemaal in dat zelfde segment met soms een aardige beat en een paar leuke gast features. Het nummer met Run The Jewels vind ik erg tegenvallen terwijl ik die gasten goed vind. Rappers geven nooit hun beste verse of beat aan zulke DJ's tenzij zij er veel voor neerleggen zoals Khaled dan houden ze er nog een hitje aan over.

avatar van mh040
ThingMan schreef:
Groot verschil is natuurlijk wel dat Statik Selektah zelf de beats maakt itt de twee andere DJ's die je noemt.

Ik ben over het algemeen overigens niet zo kapot van zijn producties. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.