Jennifer Lopez - Como Ama Una Mujer (2007)

Label: Epic

1. Que Hiciste (4:57)
  2. Me Haces Falta (3:57)
  3. Como Ama Una Mujer (6:01)
  4. Te Voy a Querer (4:40)
  5. Por Que Te Marchas (4:33)
  6. Por Arriesgarnos (3:31)
  7. (4:10)
  8. Amarte Es Todo (4:00)
  9. Apresúrate (5:02)
  10. Sola (5:17)
  11. Adiós (4:09)
  12. Quién Será * (3:51)
heeft ze het zelf geschreven?

16:13 schreef:
heeft ze het zelf geschreven?

co-writed met Julio Reyes. Dus samen met Julio Reyes heeft ze het album geschreven.

avatar van Galithos
Dit spaanstalig album is veel beter dan dat van Enrique Iglesias, die er maar wat engelstalig liedjes bij gooit.

Dit album is veel beter dan haar vorige , vooral Que hiciste is echt een lekker lied.

Welke single is de opvolger van Que Hiciste ?

vlinder schreef:
Welke single is de opvolger van Que Hiciste ?

"Me Haces Falta" de video is net gedraaid en wordt binnekort gereleased.

avatar van T37king
Ze gaat stoppen zeggen ze,ik ga jlo wel misse(figuurlijk )

T37king schreef:
Ze gaat stoppen zeggen ze,ik ga jlo wel misse(figuurlijk )

Ze gaat niet stoppen er staan 3 films voor de komende twee jaren op het programma deze zomer komt "El Cantante" uit net was "Bordertown" uitgebracht die gaat over de waargebeurde vreselijk verkrachtingen/moorden in de grensstreek van Mexico.

Plus in Juli ongeveer deze zomer komt haar eerste single van haar nieuwe engelse album uit.

EVANSHEWSON schreef:
Jennifer Lopez ???? las ik in de updates;

Nou, ik dacht dat dit een muzieksite was ?

Heel flauwe opmerking dit album is een grote vooruitgang van haar normale top40 repertoire en er wordt al gezegd dat ze een grote kanshebber is voor de Latin-Grammy's.

Ik hoop maar echt niet dat jennifer lopez gaat stoppen met zingen en acteren!
Ze is enorm goed.
ik hoor al haar liedjes doodgraag, de ene wat mionder dan de andere maar dat is normaal...
Ik heb alle cd's en films van haar...
En ik hoor haar al graag zingen toen ze haar 1ste song uitbracht en ben nu 20jaar.
En haar nieuwe album is heel goed.
Ik leesde zojuist dat ze een nieuw liedje uitbrengt van haar nieuwe engelse album.
Is dan dit de nieuwe engelse album na haar vorige (como ama una mujer)??

Groetjes...

avatar van Ericos
Que Hiciste blijft een topper!!!

Dit is het beste album dat Jennifer Lopez ooit gemaakt heeft!
Ik kan dit album echt blijven luisteren zonder dat het begint te vervelen.. dus ik hoop dat dit niet het enige Spaanstalige album blijft!

Ik heb nog niet naar de muziek geluisterd, maar wat een prachtige hoes

avatar van MetalMike
Prachtige cd, had gehoopt op iets meer ballads, daar excelleert ze in en in deze taal zou dat helemaal geweldig bij haar passen.
Ik had meen ik vorig jaar nog gelezen dat er een nieuwe Spaanstalige cd zou aankomen, is daar al nieuws over?