WWWater - La Falaise (2017)

Belgiƫ

3. Pink Letters (3:51)
  4. My Hands (4:40)
  5. Mine Yours (2:30)
avatar van E-Clect-Eddy
Behoorlijk experimenteel, Ambient op Presence, En op WWWater is duidelijk dat ze aardig hoog en zuiver kan zingen maar niet met heel veel kracht. Wellicht dat het daarom onder Soul wordt geplaatst.

De nummers op deze EP hebben meer te maken met Jenny Hval en Sevdaliza dan met pure R&B / Soul. Het is experimentele downtempo Elektronische Pop met invloeden uit Ambient / Hip Hop.

My Hands is meer uptempo en licht dansbaar.

Mine Yours Afrikaanse chants op de achtergrond, hadden meer naar voren gemixt mogen worden. Weer mooi hoog gezongen en veel ruimte daarvoor gegeven door minimum aan instrumentatie.

Een mooi debuut.