Anette Askvik - Multiverse (2016)

Noorwegen

8. Once (3:15)
  9. Supernova (3:30)
  10. Natten Ser (6:01)
avatar van Broem
De release van het nieuwe album van Anette Askvik in 2016 gemist. Na haar prachtige Anette Askvik - Liberty (2011) album is dit de opvolger die een soortgelijk geluid laat horen. Gelukkig maar. Liberty vind ik immers een topalbum. Met veel vakmanschap gespeeld en prachtig gezongen een album wat prima in het gehoor ligt. Dit bevalt me uitstekend. Gelukkig staat het album op spotify. Krijg de (fysieke) cd nergens gevonden op de aanbieders die ik regelmatig afstruin. Da’s jammer.

Broem schreef:

Ik denk dat die er gewoon niet is. Bird is nl haar eigen label - en op haar eigen site vind ik nergens een mogelijkheid om het album te bestellen, wél een link naar Tidal. Liberty is gewon via (het Zweedse) CDON te bestellen.

Wat ik heb gehoord, 2 tracks niet verkeerd.

avatar van Broem
Thanx Mjuman. Heb een mail gestuurd naar Bird Records. Het album wordt digitaal wel op de nodige pindakaas sites aangeboden. Een mooie legale flac download krijg ik ook niet gevonden. iTunes wel maar dat als allerlaatste redmiddel

avatar van Leptop
Van mij mag deze dame gerust een nieuw album uitbrengen. Haar eerste 2 albums zijn bijzonder goed verteerbaar.