Daniel Avery - Slow Fade (2018)

Dance
Label: Phantasy

1. Slow Fade (5:28)
  2. After Dark (4:34)
  3. Radius (8:01)
  4. Fever Dream (5:25)
avatar van jurado
Daniël Avery gooit het op Slow Fade over een geheel andere boeg dan op het geweldige Drone Logic.

Drone Logic staat bol van de catchy acid Electro, op Slow Fade gaat het er minder avontuurlijk aan toe.

Schaamteloos kopieert hij het geluid uit de glorie dagen van Aphex Twin. Selected Ambient Works I&II, dat is wat ik hoor hier.
Wel mooi maar ook heel gemakkelijk, té gemakkelijk.

avatar van Noere
Luisterde net de laatste release van Ghost Culture nog (ook phantasy), ook al een shift naar een meer at geïnspireerd geluid.

Origineel is dit dan misschien niet maar het is ook zeker niet onaardig. Ben op zich wel benieuwd naar wat het gaat het worden met de volgende full length.