Lane 8 - Little by Little (2018)

Electronic / Dance
Label: This Never Happened

1. Daya (6:18)
  2. No Captain (5:16)

met Poliça

3. Atlas (5:50)
  4. Clarify (4:00)

met Fractures

5. Little by Little (5:33)
  6. Stir Me Up (4:56)
  7. Skin & Bones (5:18)
  8. Hold On (5:11)

met Fractures

9. Coming Back to You (5:17)

met J.F. July

10. No End in Sight / Outro (7:19)
Heerlijke plaat weer

Was bijna in Brooklyn bij de Little by Little Tour, maar werd last minute gecancelled. Kaarten voor Melkweg in mei in ieder geval in the pocket.

Met name vocals (zoals op No Captain) zijn ijzersterk.

avatar van MDekens
Fijne plaat inderdaad! Gaat het deze zomer ook goed doen denk ik.

Bugno schreef:
Heerlijke plaat weer

Met name vocals (zoals op No Captain) zijn ijzersterk.

Ik denk dat hij Polica thuis laat met zijn tour, hoor. Het zal overigens een lange DJ-set zijn denk ik; van 23:00 tot 05:00 is het. Ik ben er ook.

avatar van Noere
Kitscherige house met wat trance elementen zoals het aan de lopende band wordt gemaakt. beetje gemakzuchtig ook

Zal het vast goed doen op menig fuif maar ik passeer liever