Zita Swoon - Live at the Jet Studio, Brussels (2001)

Belgiƫ
Label: WEA

1. My Heart Belongs to Someone Else (I Wish It Was Mine) (3:35)
  2. Hot Hotter Hottest (3:32)
  3. Fun for Free (3:08)
  4. People Are Like Slamming Doors (6:34)
  5. Josiewitchgirl (5:33)
  6. Moving Through Life as Prey (4:42)
  7. She = Like Meeting Jesus (4:40)
Op de een of andere manier hoor ik deze versies liever dan de studio-versies van het album zelf.

EVANSHEWSON
Absoluut een mooie aanvulling op hun regulier repertoire; Sfeervolle versies van hun songs;

***1/2

[Roel]
ik heb dit nog nergens gezien waar kan ik eraan geraken ?

Volgens mij is het niet meer leverbaar. Misschien tweedehands zaken langslopen?

[Roel]
ik zal dat eens proberen. alvast bedankt

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Aangezien dit indertijd werd uitgegeven als een genummerde limited edition, zou het mij inderdaad sterk lijken moest hij nu nog in de "reguliere" platenzaken te vinden zijn.

wcs
Ik ben er toch maar mooi kunnen aanraken en ben er maar al te blij om. Net als op het fantastische A Band In A Box toont Zita Swoon een enorm sterke liveband te zijn. De nummers klinken anders en ook beter dan op de voorganger Life= A Sexy Sanctuary, mooi hoe ze met de nummers spelen en telkens weer verrassend uit de hoek weten te komen. Daarom voorlopig 4,5* al kan dat nog oplopen want deze valt toch niet te onderschatten. Prachtige liveprestatie van een geniale groep!