Melanie C - This Time (2007)

Label: Red Girl

1. Understand (3:43)
  2. What If I Stay (3:17)
  3. Protected (4:37)
  4. This Time (3:32)
  5. Carolyna (3:21)
  6. Forever Again (3:44)
  7. Your Mistake (3:55)
  8. The Moment You Believe (3:35)
  9. Don't Let Me Go (3:57)

met Adam Argyle

10. Immune (4:47)
  11. May Your Heart (4:04)
  12. Out of Time (3:47)
  13. I Want Candy (3:24)
avatar van Ericos
Zijn er mensen die de eerste 2 singles al gehoord hebben?
Ik vind ze best wel erg leuk!

avatar van *San*
Jaa ik heb ze gehoord!! Ik vind ze ook echt supercool! Ik ga deze zeker kopen!

Roerbakmie
Wat een aanfluiting

avatar van Ericos
Want?

avatar van *San*
ja waarom ?? ik vind dit een erg goed album..

avatar van tnf
tnf
Het probleem met die vrouw is dat ze heel erg weinig uitstraling heeft. Dan moet je, in het huidige popklimaat, wel met verschrikkelijk goede muziek (en een mega-marketing-campagne) komen om je materiaal te kunnen verkopen.

Bij de Spice Girls had ze het geluk dat ze wat vier wat sprankelender ogende meisjes om zich heen had. Zij kon het beste zingen van de vijf, en de rest maakte er een vrolijk en verkoopbaar plaatje van.

Ik moet zeggen dat Melanie C me altijd blijft verbazen. Ik ben al een lange tijd fan van Melanie C en ik heb haar werk altijd in de gaten gehouden en vond de vorige drie albums echt heel goed. Wat ik erg goed vind aan Melanie C is dat ze met elk album weer blijft vernieuwen. "Northern Star" was een beetje alternatief, "Reason" meer pop en met "Beautiful Intentions" ging ze weer meer rock muziek maken. Dit album is vooral een heel rustig album; veel rustige nummers en hier en daar wat mid-tempo nummers. Maar het is wel anders dan we van Melanie C gewend zijn. Persoonlijk vond ik de rock-kant van Mel C beter, nu lijken de nummers vaak erg op elkaar. En is het vaak allemaal een beetje te soft. Maar nummers als "Understand", "Carolyna" zijn echt heel goed. Ze moet het niet van haar uitstraling hebben, maar de stem en muziek is echt van een hoog niveau, alleen jammer dat Nederland dat niet echt inziet. Want hier blijft haar succes echter uit.

Mwa, ik vind ze niet zo leuk leuk, had beter verwacht, maar het is ook niet zo dat ik der uitkaffer opeens.

Wat zijn goede nummers op dit album?
Ik heb nu alleen I want Candy, The moment you Believe en Carolyna gehoord.
Die overigens erg goed zijn. Vooral Carolyna

avatar van Mjoesik
Aangezien ik over dit album net de meest negatieve recensie die ik ooit las over een cd heb gelezen, concludeer ik dat ik toch een andere smaak had dan de schrijver van dat onbenullig stukje recensie. In tegenstelling tot hem/haar vind ik dit weer een heel mooi cd'tje van Melanie C... (ik hou van haar unieke stem). De liedjes zijn over het algemeen ietsje trager dan haar voorgangers, maar het is zeker en vast een leuke luistercd geworden!
De moeite waard eens te beluisteren !