Donny Benét - The Don (2018)

Australië
Pop / Funk
Label: Dot Dash

1. Working Out (4:51)
  2. Love Online (4:26)
  3. You're Too Good (5:10)
  4. Santorini (5:21)
  5. Reach the Top (6:34)
  6. Konichiwa (4:37)
  7. Night in Rome (5:08)
  8. Just Leave Him (5:24)
avatar van Gretz
Gezien op Valkhoffestival. Een nieuwe cultheld is geboren http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif

avatar van Edgar18
De sound heeft wel wat weg van Ariel Pink al vind ik diens songmateriaal wel sterker. Konichiwa is het beste nummer op het album.

avatar van Gretz
Waarom heeft deze klassieker pas zo weinig stemmen? Een meesterwerk in z'n genre

avatar van Mausie
Dank MuMe! Wat een ontzettende held is deze man! Lekkere smoothe muziek voor de zomer of voor in de avonduurtjes.

avatar van 123poetertjes
Ergens is het toch wel jammer dat die gozer niet kan zingen want zijn nummers zitten stiekem allemaal zoooo goed in elkaar. Srsly, Night In Rome kan gewoon de basis zijn voor een zieke technotrack, no kiddin'. Nu compenseert Donny zijn zang natuurlijk wel met z'n gigantisch sexappeal. Zoals gister in UUUUUU eens te meer duidelijk werd. Wat een man!

avatar van chevy93
Lijkt op Sam Simmons, en is volgens mij net zo prettig gestoord.

Gisteren kwam Donny Benét de Orinoco-chat binnen tijdens de Verrukkelijke 500 en vroeg Santorini aan. Geweldig nummer. Vandaag het hele album beluisterd. Bijzonder fijne, zomerse vibe.

avatar van jordidj1
Halfje erbij, wat een held.

avatar van Bert Wasbeer
Een 10 voor het image, maar tegelijkertijd ironisch en bloedserieus zijn, is maar weinigen gegeven. Muzikaal blijft dit voor mij een samenvatting van alles wat de jaren tachtig verschrikkelijk maakte, vooral de aalgladde sax.

avatar van sj0n88
Oké, ik ben ook fan. En juist die aalgladde sax draagt eraan bij dat ik dit heerlijk vind. Zijn concert staat nu gepland op 28 mei 2021, maar dan heb ik helaas al een concert staan (als er überhaupt iets door kan gaan).