Mobb Deep - The Infamous Archives (2007)

Label: Streetcore

1. Every Day Gun Play (3:51)
  2. First Day of Spring (2:33)

met Tragedy Khadafi

3. Untitled (1:28)
  4. Rep the Q B C (4:09)

met Infamous Mobb

5. Reach (4:39)

met Chinky

6. In the Long Run (2:41)

met Ty Nitty

7. Young Luv (3:38)
  8. Block Life (3:54)

met ACD

9. Shit Hits the Fan (2:56)

met Gotti

10. Murderers (3:51)

met E Money Bags

11. Thou Shall Not Kill (4:18)

met Snoop Dogg

12. Perfect Plot (4:24)

met Big Noyd

13. QB Meets Southside (2:48)

met Onyx

14. How You Like Me Now (3:25)

met Rah Digga

15. Cobra (3:23)
  16. Mobb Run the Rap Game (2:20)
  17. Gangstas Roll (3:27)
  18. Bump That (3:55)

met 50 Cent

19. My Priorities (2:47)
  20. Backwards (3:40)
  21. Gettin Moved On (3:30)
  22. U Know We Dont Stop (2:27)
  23. Rock Wit Us (4:40)

met Busta Rhymes

24. All Mine (2:29)
  25. Never Talk (3:04)
  26. We Don't Love Them Hoes (2:58)
  27. Make the Hits (2:42)

met The Alchemist

28. Baby Baby (2:51)
eazyfan
Deze is dus toch officiëel, is dit nu een mixtape of een verzamel van allemaal oude tracks?

avatar van Conway Twitty
Verzameling van oude tracks.

avatar van Conway Twitty
Net op een moment dat je niet meer verwacht dat er iets van Mobb Deep komt krijg je dit. Vooral het gedeelte uit de '90 jaren is geweldig, weer heerlijke Mobb Deep stijl..

avatar van Timo710
Ik vind block life een prachtige beat hebben, de rest is ook dope : 3,5!

avatar van JLjuju
Ja, dit vind ik wel dope. Mobb Deep gaat weer way back. Ik vind de nieuwe nummers niks aan natuurlijk, maar de oude die erop staan zijn natuurlijk goed.
Ik heb t album nog niet eens echt gechecked, net een paar nummers, dus ik kannog niet raten.

avatar van JLjuju
Ik ben helemaal verliefd op Reach, damn wat een nummer.
De beat, de sample, de teksten, het zingen van Chinky, allemaal even dope.

Over t algemeen vind ik 't album toch maar een 3 waard, er staan teveel van dat nieuwe materiaal op waar ik totaal neit van hou. Omdat ik een Hardcore Mobb Deep fan ben en geen G-unit Mobb Deep. T beste nummer is en blijft Reach, wat ik al gezegd had.

Maar ik heb hier n vraag over: Zijn de "oude" liedjes ook echt oud, of is t gewoon nieuwe shit waar de stemmen zijn gepitched?

avatar van psychonaatje
Dat zijn wel echt oudere, voorheen onuitgebrachte liedjes. In het boek Egotrip's Book of Rap Lists staan een lijstje "Mobb Deep's Back Catalog of Unreleased Gems" en daarin worden (onder andere) Every Day Gun Play, First Day of Spring, In the Long Run, Rep the Q.B.C. en Young Luv in genoemd.

avatar van Conway Twitty
Waarvan de meesten ook zeer de moeite ward zijn.

avatar van JLjuju
Ik zou het echt vet vinden als Mobb Deep weer tracks à la Infamous/Hell On Earth stijl ging maken. Daarom was ik ook vrij teleurgesteld toen ik hoorde dat 't ouwe nummers waren .
maar ik denk niet dat Mobb Deep ooit nog van hun bling-bling imago afkomt

avatar van Kill_illuminati
Misschien is 'P weer hongerig als hij uit de pen komt.

avatar van ThingMan
Relaxte verzamelaar. Als je fan bent van Mobb Deep moet je deze zeker hebben. Staan lekkere nummers op en soms met onverwachte gastoptredens zoals Snoop Dogg en Onyx.