Mukqs - To Get Up (2018)

3. Marble Gallery (4:06)
  4. Ronaldo Kuriki (4:15)
  5. ベヘリット (8:36)
  6. Redfield (4:20)
De twee Japans getitelde nummers zijn formidabele plakken knisperende ambienttechno; doen me denken aan Aphex Twin ten tijde van SAWII, Autechre ten tijde van Incunabula maar ook aan iemand als John Talabot. De rest is wat experimenteler en staat meer in dienst van die nummers.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
herman schreef:

Zeker eens dat het ook aan Talabot doet denken, ゾッド had zo op zijn DJ-Kicks mix kunnen staan.