Black Wizard - Livin' Oblivion (2018)

Canada
Rock / Metal
Label: Listenable

1. Two of These Nights (4:10)
  2. Feast or Famine (4:56)
  3. James Wolfe (6:05)
  4. Livin' Oblivion (5:36)
  5. Cascadia (3:25)
  6. Portraits (4:35)
  7. Poisoned Again (4:29)
  8. Heavy Love (5:38)
  9. Eternal Illusion (6:36)
avatar van Kondoro0614
Strakke heavy metal plaat met een vleugje stoner rock. Had nog niet van de heren gehoord maar tijdens het zoeken naar nieuwe albums uit dit jaar ben ik uit eindelijk op ze terecht gekomen. Het album kent een paar strakke solo's waar mijn haren door overeind gingen staan! De zang is het echte stoner op deze plaat, en van de band neem ik aan. Een vrij rustige langzame stem, soms best wennen om de verhouding te horen maar over het algemeen best geslaagd. Ik gooi het album nu op de vier sterren maar potentie om te stijgen heeft het album zeker!

avatar van jailhouserocker1
Zang heeft veel weg van de zanger van Primordial, wel iets minder desolaat. Moet je van houden, maar ik vind het wel bij de muziek passen. De muziek is wel een stuk melodieuzer dan die van Primordial. Lekker twin gitaarwerk wat soms aan Maiden doet denken. Fijne metal met stoner en doom invloeden.