PRhyme - PRhyme 2 (2018)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Interlude 1 (Salute) (0:39)
  2. Black History (3:40)
  3. 1 of the Hardest (2:43)
  4. Era (3:32)

met Dave East

5. Respect My Gun (3:11)

met Roc Marciano

6. W.O.W. (3:28)

met Yelawolf

7. Sunflower Seeds (3:34)

met Novel

8. Streets at Night (3:29)
  9. Rock It (3:48)
  10. Loved Ones (3:14)

met Rapsody

11. My Calling (2:14)
  12. Made Man (3:42)

met Big K.R.I.T. en Denaun

13. Interlude 2 (Relationships) (0:44)
  14. Flirt (3:20)

met 2 Chainz

15. Everyday Struggle (2:40)

met Chavis Chandler

16. Do Ya Thang (4:21)
  17. Gotta Love It (4:37)

met Cee-Lo Green en Brady Watt

avatar van ThingMan
Ja hier ben ik benieuwd naar. Vond de eerste plaat dik. Stonden lekkere nummers op. Helaas was de Deluxe versie alleen digitaal en niet gewoon te koop. Vind Era en Rock It lekkere nummers. Hoop dat de rest ook knalt!

avatar van Dirruk
Het eerste album keek ik destijds erg naar uit. En dat was uiteindelijk gewoon een erg lekker album. Hier heb ik dat een stuk minder. Het album duurt in ieder geval te lang ben ik bang. Rock It klinkt wel erg goed, en de verse van 2 Chainz valt me behoorlijk mee. Al met al begint 2018 toch niet onaardig met dit, DOOM, August Green en Black Milk.

Dirruk schreef:

DOOM? Of bedoel je met CZARFACE?

avatar van Silky & Smooth
Ik vind dit album vooralsnog niet veel minder dan de voorganger. Premo is af en toe iets te enthousiast, bijv. op Era, maar de nummers waarop het qua chemie goed zit tussen Royce da 5'9" en Premier zijn echt lekker.

avatar van Dirruk
Silky & Smooth schreef:

DOOM? Of bedoel je met CZARFACE?

Ik bedoelde inderdaad met Czarface haha. Ik hoop dat ik je niet al te enthousiast heb gemaakt.

Dirruk schreef:

Ik weet nog niet of ik daar enthousiast van moet worden, haha!

avatar van GijsV
Wederom een hongerige Royce en een zeer degelijke Premier!

avatar van Marciano Coffie
Album doet alles goed behalve de productions. Don;t get me wrong. Het zijn goede beats maar ik miste de samenhang van de sound dat de eerste Prhyme wel had.
Ik was met Prhyme 1 sceptisch over de moderne premier sound maar na een paar luisterbeurten was ik sold. Dit album bevat na drie luisterbeurten (eerste keer was ECHT niet voldoende) merkte ik dope tracks als WOW, Rick It, Flirt en Made Man.

Era laat zien hoe het NIET moet. Een beat dat een stoorzender heeft terwijl de verses en scratches geweldig zijn.

Minder dan 1 maar wel goed uitgevoerd over het algemeen

avatar van overmars89
Haha grappig; Ik vind Era juist erg hard. Vooral Dave East komt keihard. Rock It heb ik zelf iets minder mee, met name door het gemakkelijke refrein.

Over het algemeen wel weer een dope project. Misschien twee tracks te lang, maar niet iets wat me echt stoort. Nog maar een paar keer vaker luisteren voor een verfijnder oordeel.

avatar van Nr.4
Gave plaat wel, al haalt ie het niet bij deel 1. Weet nog niet precies waar het aan ligt. Desalniettemin is Premier met willekeurig welke fatsoenlijke rapper voor mij een combi om van te genieten, dus deze gaat geregeld gedraaid worden komende tijd.