Dntel - Dumb Luck (2007)

Label: Sub Pop

1. Dumb Luck (5:20)
  2. To a Fault (6:32)

met Grizzly Bear

3. I'd Like to Know (3:47)

met Lali Puna

4. Roll On (3:40)

met Jenny Lewis

5. The Distance (4:05)

met Arthur & Yu

6. Rock My Boat (3:51)

met Mai Doi Todd

7. Natural Resources (4:38)

met Andrew Broder

8. Breakfast in Bed (3:52)

met Conor Oberst

9. Dreams (5:34)

met Mystic Chords of Memory

10. Everything's Tricks * (4:07)
Kid A(cid)
Electronica op sub pop? Moet ik aan CSS denken hier?

avatar van japieee
Dntel is de helft van The Postal Service. Het album is al een tijdje gelekt op de bekende kanalen en is aardig ontvangen.

Sietse
Postal Service is idd een van de projecten van de man achter Dntel.

Electronica popliedjes, althans dat is wat verwacht. Hoorde nogal slechte dingen online. Vorige plaat was iig erg leuk.

avatar van Onderhond
Ben ik de enige die in de cover een haan zie ? Doet mij telkens weer een tweede keer kijken als ik op MuM kom.

avatar van BoordAppel
Da's inderdaad een haan ja .

Dr.Greenthump
Volgens mij zie ik toch echt een brandslang

avatar van oruiz
ik zie er 3,75 gele sterren in

avatar van Yak
Yak
Ik doe even voorzichtig aan met 3,5*. Het is een mooie plaat, maar verdient nog wat meer draaibeurten. Ik was een beetje bang dat de bijdrage van Conor Oberst weer zwaar theatraal zou worden, maar 'Breakfast in Bed' is juist het beste nummer van dit album.

Sietse
Onderhond schreef:

ahh dat is gewoon "dumb luck"

(sorry kon het niet laten)

Klonken bij Postal Service de electronische geluiden zeer geniaal, vind ik het bij Dntel, sorry dat ik het zeg, een bij elkaar geraapt zooitje... Ik hoor Jimmy Tamborello toch liever samen werken met Ben Gibbard. Dit vind ik niks...

avatar van rikpayne
best een lekker plaat maar hij pakt me niet zo als Life Is Full of Possibilities ik denk dat ik het nog eens een paar luister beurten moet geven. Maar het is tog al wel een lichte teleurstelling omdat dit een van cd,s was waar ik het meeste van verwachten dit jaar .