Loose Ends - So Where Are You? (1985)

Soul / Dance
Label: Virgin

1. Magic Touch (4:34)
  2. A New Horizon (5:04)
  3. If My Lovin' Makes You Hot (5:05)
  4. So Where Are You? (4:38)
  5. Golden Years (3:41)
  6. Hangin' on a String (Contemplating) (6:01)
  7. Give It All You Got (3:54)
  8. The Sweetest Pain (5:57)
  9. You Can't Stop the Rain (4:20)
  10. Silent Talking (5:02)
avatar van principal2000
Aardig album voor degenen die houden van de jaren '80-sound. Hangin' On A String is de grote hit van deze groep. Dat blijft toch wel een lekker nummer. Er staan rustige en meer uptempo nummers op dit album. De synthesizer domineert sterk. De Golden Years cover vind ik wel aardig, maar hij haalt het uiteraard veruit niet bij het orgineel.

Muggsy
You Can't Stop the Rain is op een blauwe maandag ook eens door de gehaktmolen gehaald door Big Shaq.

avatar van Madonna
Nog heel modern klinkt deze CD. Tjeeee...1985, nou ik hoor het er niet van af. Het klinkt nog steeds erg update. Goede R&B nummers...toppertje blijft "Hangin'on a string" het deuntje blijft in je hoofd zitten. Mooie cover van David Bowie's "Golden Years"...voor de rest zijn het fijne songs.

-4-

avatar van T.O.