Alex Party - Alex Party (1996)

geen stemmen

Italiƫ
Dance
Label: UMM

1. Read My Lips [Radio Edit] (3:17)
  2. Simple Thing (3:10)
  3. Spirit of Love (5:58)
  4. Don't Give Me Your Life (5:31)
  5. I Am the One (3:27)
  6. Wrap Me Up (5:31)
  7. 'Cause I Can Do It (Right) (3:29)
  8. On My Mind (3:15)
  9. What Fool Am I? (3:13)
  10. Once upon a Time (4:22)
  11. Alex Party (September Party) (5:12)
avatar van musicfriek
Alex Party was mid jaren 90 even populair. Wat was (ben ) ik ongelooflijk verliefd geweest op het nummer Don't Give Me Your Life. Ik had de cd-single en daar stonden 10 verschillende versies op (toen had je dat nog). Werkelijk helemaal grijsgedraaid. Daarna kwamen de nummers Wrap Me Up en Read My Lips nog uit (heb ik ook beiden op cd-singles), maar dat waren eigenlijk kopieen van eerstgenoemde.

Grappig dat je hier post. Ik was Don't Give Me Your Life compleet vergeten, maar het was inderdaad een erg lekker nummer.

avatar van T.O.
Dan vond ik het vergelijkbare Livin' Joy toch veel leuker

avatar van musicfriek
T.O. schreef:
Dan vond ik het vergelijkbare Livin' Joy toch veel leuker

Dreamer lijkt qua muziek idd heel erg veel op Don't Give Me Your Life, maar qua zang geef ik de voorkeur aan de laatste

avatar van monique
don't give me your life vind ik nog steeds een goed nummer,de rest van het album ken ik niet