Interactive - Touché (1995)

1 stem

Duitsland
Dance
Label: Intercord

1. Introactive (3:31)
  2. Living Without Your Love (4:05)
  3. Set Me Free (4:38)
  4. Tell Me When (5:45)
  5. We Are One (3:58)
  6. Hearts in Harmony (4:58)
  7. When the Wind Blows (6:52)
  8. Forever Young (4:15)
  9. Over and over Again (7:21)
  10. No Gravity (4:38)
  11. Can You Hear Me Calling (4:37)
  12. Outroactive (6:19)
avatar van musicfriek
What have they done with Forever Young?

Waanzinnig verkracht, maar doordat het origineel zo'n sterk nummer is (mijn favoriete jaren 80 plaat), vond ik deze versie TOEN helemaal geweldig. Heb het weer eens gedraaid en tsja... vreselijke meuk eigenlijk. Living Without Your Love staat nog ergens op een MTV Braun cd (zo'n illegale) en heeft ook niet zoveel om het lijf.

avatar van Onderhond
musicfriek schreef:
What have they done with Forever Young?

Er een veel leukere versie van gebrouwen.

avatar van musicfriek
Onderhond schreef:
Er een veel leukere versie van gebrouwen.

Hahaha, zoals een echte Onderhond betaamt

avatar van adri1982
musicfriek schreef:
*:| Living Without Your Love staat nog ergens op een MTV Braun cd (zo'n illegale) en heeft ook niet zoveel om het lijf.
[i]Living Without Your Love nummer bevat een meervoudige sample van Alive & Kicking van The Simple Minds (van ergens in het einde van A&K).

avatar van RogerV
Ik vind Forever Young van Alphaville een rete-irritant zaadnummer en deze versie niet veel beter. Living without your love vond ik toen wel leuk om mijn moeder te pesten met die lompe sirene-achtige breaks. Maar dat maakte nou niet dat ik dit album ooit opgezocht heb. Maar toch maar eens opgezet omdat dit soort acts vaak nog wel kunnen verrassen in wat ze allemaal op hun albums gooien naast hun hitjes. Zeker omdat Ramon Zenker wel een aardige reputatie heeft.

En de overige nummers op deze cd zijn nog best aardig. Vaak wat meer trance-achtig en best melodieus. Tegen verwachting in staan er geen harde donkere nummers op. Het is allemaal vrij simpel en heel erg Duits. Maar toch nog best genietbaar.

Wel een nominatie voor lelijkste en meest gedateerde albumhoes ooit.

avatar van trebremmit
Ik ken een andere versie van forever young dan de clip die hier staat. Dat was ook de versie die toen het meest gedraaid werd.

Interactive - Forever Young #interactive #classics #techno - YouTube