Mooneye - Mooneye (2018)

Belgiƫ
Rock / Folk
Label: Mayway

1. Thinking About Leaving (3:22)
  2. This Thing (3:34)
  3. Time to Move Away from Here (2:56)
  4. Black River (5:14)
  5. I Don't Believe the Times Have Changed (4:01)
avatar van Johnny Marr
Veelbelovend bandje dit, heb ze ondertussen 2x gezien. Eén keer op Rock Zottegem waar ze best OK waren, maar afgelopen weekend op Dranouter waren ze echt fe-no-me-naal en één van de absolute hoogtepunten van het festival! Alleen jammer dat ze in de piepkleine Voute-tent geprogrammeerd stonden en niet op de mainstage waar ze volgens mij al absoluut thuishoren!!!

Nothing Ever Happens is echt een prachtig nummer, maar helaas is die nog niet te vinden op deze EP. Misschien voor het debuutalbum, dat binnenkort wel zal verschijnen neem ik aan?

full album volgend jaar!

avatar van musicfriek
Johnny Marr schreef:
Veelbelovend bandje dit
Dat kun je wel stellen idd. Net ontdekt en dit is echt prachtige folkrock. Een nummer als This Thing is toch onweerstaanbaar lekker? En dat prachtige intro van Black River

Tonyvdb schreef:
full album volgend jaar!
Weet je hier al meer over? Gaat zeker beluisterd worden hier! Er is dit jaar wel een EP verschenen genaamd Daft Sessions, die moet ons meer even zoet houden