Immortal Technique - Bin Laden Pt. 2 (2004)

Alternatieve titels: Bin Laden Remix | Bin Laden

Label: Babygrande

1. Bin Laden Pt. 2 (Clean)

met Chuck D en KRS-One

2. Bin Laden Pt. 2 (Street)

3. Bin Laden Pt. 2 [Instrumental]

4. Bin Laden (Clean)

5. Bin Laden (Street)

6. Bin Laden [Instrumental]

7. "The War Vs Us All"

met Mumia Abu Jamal

Wat??!!
Ik had dit al eens toegevoegd en nu word het geaccepteerd? Wat is hier aan de hand? owja redelijke "EP", 3*. Dit is eigenlijk een single die hier niet moet staan denk ik tenzij het een re-release is als EP. (ben niet boos ofzo alleen verwondert).

Improvision
Bin Laden Pt. 2 [Instrumental]

avatar van Jordy
eazyfan schreef:
(ben niet boos ofzo alleen verwondert).

Je kunt beter even een privebericht sturen naar een crew-lid.

Jordy schreef:

Je kunt beter even een privebericht sturen naar een crew-lid.
Heb ik al gedaan, naar BoordAppel, die legde enkele zaken uit.

avatar van pascal83
eazyfan schreef:
Heb ik al gedaan, naar BoordAppel, die legde enkele zaken uit.

Er staan 3 'nummers' op deze single die niet op een normale cd van Tech staan en dan mag een single, conform de regels, toegevoegd worden.

Twee Vette Songs, en die instrumentals zijn wel handig. 3,5.

avatar van thomzi50
Beide erg lekkere nummers, maar ik vind het toch een beetje lastig dit te beoordelen als album..

avatar van thomzi50
Wat doet KRS-One eigenlijk?

eazyfan
Refrein dacht ik, samen met Chuck D. denk ik.

avatar van thomzi50
Oh zou kunnen, ik hoorde alleen Chuck D. Sowieso een beetje jammer dat de rol van al deze gasten zou ongelofelijk beperkt blijft.

prachtig in elkaar gezette rijms de beats zijn wel lekker maar niet egt ongelofelijk ingewikkeld

Melle K
Heel dope nummer maar om nou voor elke 12" single een toevoeging te maken?

Het is geen EP hè het is een single.

avatar van Stapler
Bush knocked down the towers!

En the war vs us all is totally right!

Ik vind de versie met Mos Def (en Jadakiss toch?) beter dan die met Chuck D en KRS-One. Het is enigzins jammer dat zij alleen in de refreinen te horen zijn, maar Immortal Technique klaart de klusjes toch prima.

Mezelf
Dit is dus echt 3 keer niks (er staan dan ook maar 3 tracks op )

Ik vind hem wel goed klinken opzich maar hij verkondigd altijd maar hetzelfde en het lijkt wel of hij dingen als 9/11 aangrijpt om reden te hebben nog meer kritiek te uiten.

Beetje jammer als je bedenkt dat deze man tot veel meer in staat is.

Mezelf schreef:
Dit is dus echt 3 keer niks (er staan dan ook maar 3 tracks op )

Beetje jammer als je bedenkt dat deze man tot veel meer in staat is.

Dan snap jij het hele idee van en na 9/11 niet helemaal.

Nicci
en wat is daar het idee van dan?

avatar van Stapler
Dat die oorlogen van Bush na 9/11 geen ene reet met 9/11 te maken hebben en alleen een grote kutsmoes is om democratie/olie/geld en macht veilig te stellen is.
(Dit héél erg kort samengevat).

Mezelf
Wat heeft dat te maken met het feit dat Immortal Technique altijd maar op hetzelfde afgeeft?

Maargoed je kan ook zeggen dat zonder 9/11 "Bush" niet in Irak en Afghanistan zou zitten he..

avatar van Kos
Kos
Nou nee.

Mezelf schreef:

Niet veel en ik ben het met Kos eens.

Melle K schreef:
Heel dope nummer maar om nou voor elke 12" single een toevoeging te maken?

Het is geen EP hè het is een single.

Ja idd, op zijn zachtst gezegd raar dat het hier staat..

avatar van MJ_DA_MAN
Volgens de MuMe-regels mag ie erop, dus niet zomaar wat roepen.

ManMonster
Dus ik mag al mijn 12" hier gaan toevoegen?

avatar van MJ_DA_MAN
Ik zou zeggen, stuur iemand van de crew een PM hoe het zit met de toevoeg-regels want zonder dat je die kent valt er niks te concluderen (wederom niet zomaar wat roepen).

pascal83 schreef:

ManMonster
Ga dan eens door mijn bakken moeten spitten, The O.B.S. (http://www.discogs.com/OBS-The-OBS-EP/release/255717) EP bv mag dan wel? Zijn iig 4 nummers die nooit op cd zijn uitgebracht. En wat met b-sides? Zijn 8 op de 10 keer nummers die niet op cd staan of moeten het er minimum 3 zijn?

ManMonster schreef:
Ik zou zeggen, vraag het herman.

ManMonster
Done . Ik laat het wel weten als ik antwoord heb.

Edit: Antwoord gekregen:
herman schreef:

Hoe het zit met die release van Immortal Technique weet ik niet precies, maar als die te boek staat als een EP mag ie er sowieso op. Singles mogen er alleen op als er tenminste 3 non-album tracks (remixen worden hierbij niet meegeteld) opstaan.

Die release van The O.B.S. is een EP, dus die mag er ook sowieso op. Als het onduidelijk is of iets een ep of een single is, dan kun je dat het beste bij het toevoegen even aangeven in het commentaarveld.

Hopelijk is het duidelijk zo.

Na 9/11 is de wapenindustrie met miljarden gestegen, dit allemaal in het voordeel voor de Amerikaanse regering die hier goud geld aan heeft verdient, Bush is de oorzaak dat veel mensen moslims nakijken.
Hij is de reden dat er angst bij ons westerlingen wordt gecreeerd, er zijn nooit terroristische aanslagen geweest, alles was een groot toneelstuk.
Ik twijfel er dan ook erg aan of Bin Laden daadwerkelijk wel bestaat, en of hij een groot gevaar voor ons zal vormen, waarschijnlijk is het een zakenpartner van Bush, waar hij onder onze neus miljarden aan heeft verdient!

avatar van MAS
MAS
Discussies over politiek zijn niet toegestaan op Musicmeter.nl. En ook al is dit nog geen discussie dit is wel een reactie die discussies uitlokt.