The Buttertones - Midnight in a Moonless Dream (2018)

Label: Innovative Leisure

1. At the Dojo (3:49)
  2. Baby C4 (2:18)
  3. Midnight in a Moonless Dream (3:12)
  4. Old Nick's Still Got It (3:03)
  5. Winks and Smiles (2:14)
  6. Don't Cry Alone (3:36)
  7. Jungle (3:22)
  8. Darling, I Need Time but Don't Really Know Why (3:09)
  9. You and Your Knife (3:16)
  10. Brickhead (3:40)
  11. Eros (3:56)
avatar van blur8
Nadat JazzHound ingeslagen is als een Bom. natuurlijk de volledige discografie van The ButterTones ingedoken. voor het gemak in tegengestelde release richting
Deze Begint pas in te dalen na zn 3 draaibeurten. Maar dan gaat er wel wat gebeuren.
Meer Jazz invloeden, minder duidelijke Ska en SurfRock verwijzingen, maar ze zijn er wel.
Een muzikale goudmijn . Wat een fijne ontdekkingstocht.

avatar van Venceremos
Miljoenen luisterbeurten al op Spotify, best groot al in een deel van deze wereld.

Ben nu bezig met Gravedigging uit 2017. Wat teveel eenvormige Ska naar mijn smaak. Beviel het degelijke debuut mij een stuk beter, al valt ook die in het niet bij Jazzhound.