Black Milk - Popular Demand (2007)

Label: Fat Beats

1. Popular Demand (2:47)
  2. Sound the Alarm (2:45)

met Guilty Simpson

6. Shut It Down (4:01)

met Ahk

7. So Gone (3:02)
  8. Say Something (4:11)

met Nametag en Slim S.D.H.

9. Play the Keys (1:55)

14. One Song (2:38)
  15. I'm Out (1:13)
  16. Take It There (2:39)

met One.Be.Lo

17. Broken Wax [Instrumental] * (1:07)
  18. Pressure [Instrumental] * (2:44)
  19. Keep It Live * (3:13)

met Mr. Porter

20. U's a Freak Bitch [Instrumental] * (2:57)
  21. Home of the Greats * (3:00)
  22. Tell 'Em * (2:37)

met NameTag

23. Danger [Instrumental] * (3:35)
  24. Sound of the City [Instrumental] * (3:41)
  25. Outro [Instrumental] * (1:16)
avatar van Chuck Taylor
Deze plaat weer eens opgezet sinds heel lange tijd, en het heeft toch echt een lekkere sound met een aantal goede uitschieters.

avatar van PJC
PJC
onbegrijpelijk waarom ik zo lang gewacht heb om iets van Black Milk te checken... geweldige sound

avatar van Nr.4
Black Milk is met gemak een van m'n favoriete artiesten geworden. Dit eerste echte album is wel z'n beste tot nu toe vind ik. Ik houd sowieso erg van de soulvolle Detroit sound, en als rapper kan ik 'm ook prima aanhoren, al zal ie nooit een van de top-mc's zijn. Sound the alarm!

avatar van MJ_DA_MAN
De producties zijn eigenlijk bijna allemaal erg lekker, precies de soort beats die ik van Black Milk en andere namen uit deze hoek (J. Dilla, 9th Wonder, Khrysis) wil horen i.t.t. de quasi-coole kijk-mij-eens-hip-en-vernieuwend-zijn-met-mijn-drums-stijl waar Black Milk tegenwoordig mee bezig is. Echter is hij alles behalve bijzonder als rapper en zijn de gastartiesten, op Guilty na, allemaal nietszeggend. Zet hier een betere MC op en je hebt een album van topniveau (zoals Elzhi - The Preface).

avatar van Shelter
Ik vindnu alleen track 16 minder, de rest is niiice, vandaar 0,5 omhoog