The Skinny Genes - The Skinny Genes (2018)

geen stemmen

Belgiƫ
Pop / Country
Label: Atticus

1. Secret Hour (2:28)
  2. Mary and Johnny (3:06)
  3. Rose Avenue (3:34)
  4. Pale Blue Faces (3:36)
  5. Bottled Like Water (3:13)
  6. It's a Sad Sad Planet (2:38)
  7. Babysitting (2:30)
  8. Visiting Hours (4:24)
  9. People Without a Song (3:26)
  10. Blue Lady Down (3:02)
  11. Caroussel (4:16)
  12. I'll Tanke Wing (3:48)
avatar van goldendream
Omwille van Eva de Roovere beluister ik nu dit album. Ze werkt samen met haar neef Wim Punk van The Wolf Banes. Eva werkt graag aan nieuwe projecten en blijft nooit lang aan een groep verbonden. Zo was ze zangeres bij Kadril, Oblomow, Gerry de Mol, Country Ladies, De Nerveuze Vrouwen en hier The Skinny Genes. Daarnaast is er de solocarrière.
De duetten klinken goed, maar het is te vroeg om een oordeel te vellen. Bij momenten doen ze me denken aan de samenzang tussen Stevie Nicks en Lindsay Buckingham, maar dan krijgen ze eigenlijk te veel eer. Haar stem blijft een sterk element, maar zo speciaal is dit album zeker niet.