Arsenal - In the Rush of Shaking Shoulders (2018)

Belgiƫ
Electronic / Pop
Label: Universal

1. Bend in the River (6:43)
  2. The Babalawo at 5.30 AM (0:54)
  3. Low Sun Long Shadow (4:48)
  4. Amplify (4:21)
  5. More (4:50)
  6. Afrodisia Lagos (3:57)
  7. Sometimes (6:20)
  8. Whale (4:21)
  9. A Prayer for Olayinka (2:58)
  10. Jellyfish (4:22)
  11. Stick & Groove (3:34)
avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Arsenal weg bij Playout? Wow, dat had ik niet verwacht.

avatar van dennis1808
Dat deze band nog steeds niet in Nederland meer potten en pannen aan het breken is, is me een raadsel. Fantastisch album weer van onze Zuiderburen!

avatar van thisisforlife
Sterk nieuw album van Arsenal. Ze blijven de zalige muziek aan elkaar rijgen. Wat een zomerse plaat is dit weeral geworden. Check it out.

avatar van CWTAB
Uitstekende plaat, hij had voor mij persoonlijk hoger gescoord als nummer 6 & 9 niet op de plaat hadden gestaan of met een andere zanger (ik heb het niet zo voor de Afrikaanse zang die ze hier gebruiken, terwijl pakweg bij Sioen's Calling Up Soweto kan ik het wel appreciëren).

The Babalawo at 5.30 AM is niks meer dan de intro van Low Sun Long Shadow en had voor mij niet moeten opgesplitst worden: nu is het een doorzapmomentje op de plaat.