Showbiz & A.G. - Soul Clap EP (1991)

Label: Showbiz

1. Soul Clap [Vocal] (5:21)

met Diamond D

2. Soul Clap [Instrumental] (3:44)

met Diamond D

3. A Giant in the Mental [Vocal] (4:37)
  4. A Giant in the Mental [Instrumental] (2:04)
  5. Party Groove (3:13)
  6. Diggin' in the Crates (6:01)

met Diamond D en Lord Finesse

7. It's Up to You (4:48)
  8. Intro * (1:05)
  9. Party Groove [Instrumental] * (3:18)
  10. Soul Clap [Short Version] * (4:02)
  11. Catchin' Wreck * (4:15)
  12. Party Groove [Bass Mix] * (3:19)
  13. Soul Clap [Off Beat Mix] * (4:18)
  14. Giant in the Mental * (4:26)
avatar van P Jay
Ik heb tijdje geleden het nummer "Diggin' in the Crates" nog eens gehoord. WAT'N NUMMER!!! Enkel om dat nummer zou ik deze EP al willen...

avatar van Korhymes
Een leuk voorafje voor Runaway Slave. Als je alle instrumentals, vocals (die ik niet op de mijne heb) en andere zooi wegdenkt dan zijn d'r 5 echte tracks. Daar zitten meteen 3 hele dikke tracks bij, namelijk Soul Clap (die ook op hun volledige album zit), Diggin' in the Crates en It's Up To You.
Maar de beats op Catchin' Wreck en Party Groove zijn zeker ook niet verkeerd

I play with MC's like a child molester - Ja, Lord Finesse is ook weer lekker bezig op dit EP'tje

Ik geef het een 3,5. Er staan eigenlijk dus maar 5 tracks op en daarvoor geef ik niet meer. Maar die drie tracks die ik opnoemde zijn eigenlijk al een 4,5 waard

avatar van MAS
MAS
Inderdaad een dope EP! Ik zou willen dat Showbiz & A.G. meer muziek hadden uitgebracht in deze tijd.