Phideaux - Infernal (2018)

Label: Bloodfish

1. Cast Out and Cold (5:33)
  2. The Error Lives On (7:15)
  3. Crumble (0:58)
  4. Inquisitor (8:22)
  5. We Only Have Eyes for You (4:00)
  6. Sourdome (1:31)
  7. The Walker (4:39)
  8. Wake the Sleeper (1:30)
  9. C99 (3:25)
  10. Tumbleweed (4:59)
  11. The Order of Protection (One) (4:35)
  12. Metro Deathfire (4:58)
  13. Transit (1:14)
  14. In Dissonance We Play (2:49)
  15. The Sleepers Wake (5:22)
  16. The Order of Protection (Two) (4:34)
  17. From Hydrogen to Love (14:04)
  18. Eternal (5:46)
  19. Endgame - an End (3:29)
avatar van buso
Staat al zowat twee, drie jaar aangekondigd, maar nu zou het er eindelijk van komen. Het was al om naar uit te kijken, nu komt het zowaar in het gezichtsveld En dan nog als dubbelcd!

avatar van Leeds
buso schreef:

Om precies te zijn 5 jaar. Eindelijk zeg!

Misterfool
Hell Yeah

avatar van Leeds
Staat deze al op pre order? Ik vind hem nergens.

avatar van buso
Aangezien ze alles in eigen beheer (allé, via hun eigen label Bloodfish) doen, vrees ik ervoor of het al vroeg in pre-order gaat. Ik heb de indruk dat het op dat vlak heel amateuristisch is (laatst entry op hun website is van 2013, nog niets over het nieuwe album).

avatar van the crook
Rood vinyl in de preorder

avatar van vigil
9 september schijnt dit derde deel in de "big brother" trilogy uit te komen

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
vigil schreef:
9 september schijnt dit derde deel in de "big brother" trilogy uit te komen

Klopt, de releasedatum stond verkeerd - wellicht (weer) teruggeschoven? Ik heb hem aangepast.

Geweldige hoes btw! Heel Hieronymus Bosch.

avatar van Mindscapes
Net een berichtje gekregen van m'n platenboer dat deze bestelling van me binnengekomen is. Infernal is dus geen hoax meer

avatar van Outlaw104
Poeh hé, dit album is toch wel weer een fraai werkstuk geworden.

Mindscapes schreef:
Heb jij de lp al? Ik heb de rode besteld via de al genoemde site, maar deze geeft aan dat het album pas op 16 november verschijnt.

avatar van Mindscapes
Hoedijk schreef:

Ik had gewoon de cd besteld, die was inderdaad rond 10 september binnen en kostte me zo'n 24 euro. Geen idee wat betreft de LP... Ik zie op Discogs dat de LP nog niet is toegevoegd op de site en dat hij dus inderdaad nog niet verschenen is.

De site van Phideaux is vernieuwd en ik zag dit nieuwsbericht van een maand geleden passeren
"We have many things coming up with some festival concerts
and a 3LP live album coming in early 2019."

Bron: stay forever, say you will... — Phideaux - bloodfish.com

Mindscapes schreef:

"We have many things coming up with some festival concerts
and a 3LP live album coming in early 2019."

Bron: stay forever, say you will... — Phideaux - bloodfish.com
Wow, Phideaux live, daar kijk ik naar uit! Op Midsummer prog misschien?

avatar van Hoedijk
Het heeft even geduurd (drie maanden), maar de (roodkleurige) lp is eindelijk binnen. Voor wie interesse heeft, deze limited edition is nog steeds verkrijgbaar bij de door Leeds genoemde website.