The Rolling Stones - No Security (1998)

Label: Virgin

1. Introduction (0:49)
  2. You Got Me Rocking (3:25)
  3. Gimme Shelter (6:11)
  4. Flip the Switch (4:13)
  5. Memory Motel (6:00)
  6. Corina (4:05)
  7. Saint of Me (5:34)
  8. Waiting on a Friend (5:05)
  9. Sister Morphine (6:22)
  10. Live with Me (3:58)
  11. Respectable (3:19)
  12. Thief in the Night (5:51)
  13. The Last Time (4:24)
  14. Out of Control (8:31)
avatar van Ducoz
Ik vind dit best een lekkere live plaat.
De nummers zijn gelukkig niet zo standaard, je hoort eens iets anders dan Jumpin' Jack Flash en Satisfaction b.v

Mooie cd met nu eens niet de grootste hits, die al op tig live albums verschenen zijn. Deels opgenomen in de Amstersam Arena in juli 1998, waar de Stones vijf (5!) uitverkochte concerten gaven. Jammer dat Dave Matthews op het prachtige Memory Motel meezingt, en de hoes is inderdaad vreselijk.

avatar van steve harris
Weet iemand welke nummers van "no security" opgenomen zijn in de amsterdam arena in 1998?

avatar van Von Helsing
steve harris schreef: