Samurai Champloo - Impression (2004)

Alternatieve titel: Samurai Champloo Music Record: Impression

Japan / Verenigde Staten
Label: K-O

1. Force of Nature - Just Forget (3:55)
  2. Force of Nature - Nightshift (4:44)
  3. Force of Nature - Hiji Zuru Style (3:43)

met Suiken en S-Word

4. Force of Nature - The Stroll (2:56)
  5. Force of Nature - Set It Off (2:54)
  6. Force of Nature - Death Wish (2:44)
  7. Force of Nature - The Million Way of Drum (2:48)
  8. Nujabes - A Space in Air in Space in Air (1:13)
  9. Nujabes - Sanctuary Ship (4:17)
  10. Nujabes - Haiku (Interlude) (1:15)
  11. Nujabes - Tsurugi No Mai (3:26)
  12. Nujabes - Dead Season (1:27)
  13. Nujabes - Decade (Interlude) (1:50)
  14. Nujabes - World Without Words (6:14)
  15. Nujabes - Kodama (Interlude) (1:07)
  16. Nujabes - Silver Morning (3:37)
  17. Fat Jon - Bracelet (3:43)
  18. Fat Jon - In Position (3:53)
  19. Fat Jon - Night Out (2:14)
  20. Fat Jon - Not Quite Seleah (2:02)
  21. Fat Jon - Labyrinth Statistic (2:05)
  22. Fat Jon - Here and There (3:17)
  23. MINMI - Who's Theme (4:58)
avatar van Sjaakspeare
Oh vet deze staat er ook op!

avatar van kinjutsu
Fat Jon - Here and There = ZO chil en ZO mooi

avatar van Osiris Apis
'Tsurugi No Mai' mag er ook zijn. Die hoorde ik net op de verzamelaar van Nujabes.

avatar van Sjaakspeare
Osiris Apis schreef:

Mijn favoriet van Nujabes. En dat zegt tamelijk veel.

groente12
geweldige album luister het nog elke dag

dion_odinot
Sjaakspeare schreef:

Mijn favoriet van Nujabes. En dat zegt tamelijk veel.

op welk album staat die dan. want ik heb nu metaphorical music, modal soul, departure, impression, hyde out1, hyde out2 en nog mellow beats, friends and lovers, en Saudade. Verder ken ik eigenlijk geen albums met nujabes, dus ik ben wel benieuwd welk album dat nou is

avatar van Osiris Apis
Op dit album.

dion_odinot
Osiris Apis schreef:
Op dit album.

huh ja, ik zie het hier wel in de playlist staan, maar in m'n itunes staat ie niet.

sorry, mijn fout

avatar van Silky & Smooth
Ik vind Impressions minder dan Departure. In het begin verwachtte ik meer, want Force of Nature leek een leuke toevoeging te zijn aan het soms saaie werk van Fat Jon. Als snel bleek de onkunde van Force of Nature hier een stokje voor te steken. Hoewel het swingender is dan Nujabes en Fat Jon, klinkt het amateuristisch met Death Wish als dieptepunt. Deel twee maakt dan, zoals gewoonlijk, veel goed. Nujabes levert weer goed werk af, al weet ik dat hij beter kan. Fat Jon is ook weer constant, wat soms weer leidt tot eentonigheid. En wederom zorgt MINMI, wat ik erg leuke muziek vind, er voor dat je niet met een wat jammerlijk gevoel het album verlaat. 3,5* ditmaal.